#1 Skrevet Januar 2, 2007 Tenkte å kjøpe litt blåe silikonslanger i diverse dim.. Er vel 20 eller 25mm på dump, div vannslanger osv.. Skal også ha blåe slanger til vacum/trykk.. Skal ikke ha noe dyre samco-saker, bare noen som er litt penere enn de som er der nå.. Og helst levering innen vettu tid såklart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2007 Hei Tore på turbopwer kan hjelpe deg med det!bra priser,super service og rask levering! Eller så har du jo Maxamtuning.bilige slanger der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2007 Hei Tore på turbopwer kan hjelpe deg med det!bra priser,super service og rask levering! Eller så har du jo Maxamtuning.bilige slanger der også. Ser litt på maxam nå.. Bra priser der egentlig da.. Men finner ikke noe spesielle slanger jeg kan bruke på kjølevæske å sånn.. Er en vacumslange som er 22mm diameter, men vet ikke om det går an å bruke det på vann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2007 Ser litt på maxam nå.. Bra priser der egentlig da.. Men finner ikke noe spesielle slanger jeg kan bruke på kjølevæske å sånn.. Er en vacumslange som er 22mm diameter, men vet ikke om det går an å bruke det på vann? Ikke kjøp av den 22mm vacumslangen.det kommer du bare til å angre. jeg har 1m liggende hjemme som jeg kjøpte på Maxam som jeg ikke kunne for allt i verden brukt.den er rett og slett skikkelig lefsete og nesten gjenomsiktig.er ikke som de ordentlige silikonslangene med trådarmering som er ifra 25mm og oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2007 Ser litt på maxam nå.. Bra priser der egentlig da.. Men finner ikke noe spesielle slanger jeg kan bruke på kjølevæske å sånn.. Er en vacumslange som er 22mm diameter, men vet ikke om det går an å bruke det på vann? Ikke kjøp av den 22mm vacumslangen.det kommer du bare til å angre. jeg har 1m liggende hjemme som jeg kjøpte på Maxam som jeg ikke for allt i verden hadde brukt viss det ikke var veldig krise.den er rett og slett skikkelig lefsete og nesten gjenomsiktig.er ikke som de ordentlige silikonslangene med trådarmering som er ifra 25mm og oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2007 ops ble vist dobbelt opp det der gitt! Er foresten 25mm til dumpen/resirken ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2007 Jeg skulle oxo hatt blåe vacumslanger,hvilken innv dim skal du bruke Håkon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2007 De små dimisjonene av vakumslanger er veldig fine.er bare 22mm jeg har opplevd er sånn. det meste på motorn av vakumslanger er 3 og 5mm.Hvertfall det på min 1.8T da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2007 De små dimisjonene av vakumslanger er veldig fine.er bare 22mm jeg har opplevd er sånn. det meste på motorn av vakumslanger er 3 og 5mm.Hvertfall det på min 1.8T da! Ok,3mm til bypassventil og ved innsuget? Men er de litt fleksible går vell 3mm på 5mm nipler oxo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2007 Skal iallefall ha et par meter med sånn blå vacumslange type 4mm eller noe.. Men er det noen plass man får tak i 25mm skikkelig slange uten å måtte ut med 500 daler for en meter? Skal vel ha denne Og denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 7, 2007 Noen som vet om Tore på turbopower har 25mm blå rette slanger? Hvis han har det, bestiller jeg alt der.. Får kanskje prøve å ringe han i morra å høre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 7, 2007 På Ebay er det MYE silikonslanger da,mens spørs hvor kjapt du må ha det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 7, 2007 På Ebay er det MYE silikonslanger da,mens spørs hvor kjapt du må ha det. Ikke noe hast egentlig.. Skal ikke ha bilen klar før om en måned eller noe.. Men har ikke peiling på hvordan man bestiller derfra, og har ikke noe kunnskap om tysk, så om ingen andre kan bestille (hint hint ) så blir de nok bestilt i norge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 7, 2007 Kan sjekke om de har 25mm rett blå silikonslange der jeg. Bestillte 2m med Samco vacuum slange,kom på ca 180kr elns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 7, 2007 Kan sjekke om de har 25mm rett blå silikonslange der jeg. Bestillte 2m med Samco vacuum slange,kom på ca 180kr elns. Har du bestilt eller? Du pratet vel på at du skulle ha noe blå slanger? Kunne isåfall bestilt sammen? Jeg skal ha litt diverse.. Par meter vacumslange, 1 meter eller mere (skal måle) med 25mm rett slange + en blå som jeg har bilde av over her for tilkobling til gasspjeld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 7, 2007 Kan bestille inn mer jeg hvis du skal ha,kan sjekke opp 25mm + den overgangen jeg,hvor mange mm må den være til innsuget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 7, 2007 Kan bestille inn mer jeg hvis du skal ha,kan sjekke opp 25mm + den overgangen jeg,hvor mange mm må den være til innsuget? Hadde vært supert Tom Are! Skal ut å måle etterpå... husker ikke helt om det er 2,5 eller 3" de røra jeg har lagt opp fra IC... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 7, 2007 Ok,1" virker det som det er lite av der,men vacuum og i fra IC til innsug skal vi ordne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 7, 2007 Ok,1" virker det som det er lite av der,men vacuum og i fra IC til innsug skal vi ordne. Hmm... 22mm da? Er det noe i nærheten av 25mm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 7, 2007 Går bare tommer borti der vett. Men skal sjekke mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 7, 2007 Går bare tommer borti der vett. Men skal sjekke mer. Det er fint! Skal sjekke opp diameter på innsuget og sånn jeg.. Så kan jeg evt sende deg en liste på hva jeg trenger av slanger å sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 7, 2007 Ok,3mm til bypassventil og ved innsuget? Men er de litt fleksible går vell 3mm på 5mm nipler oxo? 3mm ut fra immsug og til resirkventil ja. de som der på Turbo,wastgate og N75 ventil er 5mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 7, 2007 Skal ta et par telefoner til turbopower og protrim i morra og høre om de har noe på lager.. Noen som vet om de pleier å ha noe sånt på lager? tenkte da på Belg til innsuget 63mm (litt fleksibel) 25mm slange 1 meter vacumslange 4mm 2 meter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...