#1 Skrevet Januar 2, 2007 Lurer på om noen har liggende 20v skjermer til en 200 90 mod. Vil ha de buede skjermene på bilen min!! Liker ikke de som står på. Lurer også på om noen vet av noen som driver med slik karroseri-ombygging i Porsgrunns-område????? Pluss at jeg skulle hatt bygd meg en diskre styling til den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2007 Lurer på om noen har liggende 20v skjermer til en 200 90 mod. Vil ha de buede skjermene på bilen min!! Liker ikke de som står på. Lurer også på om noen vet av noen som driver med slik karroseri-ombygging i Porsgrunns-område????? Pluss at jeg skulle hatt bygd meg en diskre styling til den... Er en her i klubben som har bakskjermer liggende. Styling trenger du ikke på disse bilene, da ødelegger du den bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2007 har selv vært ute etter dette lenge uten at jeg har gjort noen større framstøt:o forskjermer har værtfall CAC, http://homepage.internet.lu/customautocraft/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2007 Jeg har skjermer som jeg vurderer å selge, men det blir ikke før til sommeren. Legger de og mange andre 200 20V deler ut på salgssidene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...