#1 Skrevet Januar 2, 2007 Som topic sier. Jeg vurderer å beholde sommerdekkene som kom med Touranen istedenfor å gi de i innbytte for vinterdekkene. De har rullet inn og ut av transporten. Jeg kan få 2500,- for de i innbytte. Får jeg mer for de dersom jeg selger de selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2007 Som topic sier. Jeg vurderer å beholde sommerdekkene som kom med Touranen istedenfor å gi de i innbytte for vinterdekkene. De har rullet inn og ut av transporten. Jeg kan få 2500,- for de i innbytte. Får jeg mer for de dersom jeg selger de selv? kommer ann på hva slags dekk det er, regner med du snakker om dekk uten felg, for stk prisen blir jo bare 625,- pr stk, er det et bra merke, burde du få litt mere for de. -Lars- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2007 Dette er sikkert dekk av et godt kjent merke. Pris for 4 "helt nye" dekk ligger på 5900,- til litt over 7000,- så du burde helt klart beholde de fremfor å få 2500,- igjen for de hos forhandleren. Så var det defenisjonen av nytt eller brukt. Har de sittet på felg og rullet noen meter mener vel mange de er brukte. Kanskje ikke den beste tiden å selge de nå men til våren bør du få rundt 4000,- for de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2007 Har selv 4 HELT nye Goodyear F1 dekk, i dim 225/45-17 som ikke engang er satt på felg. Koster 16-1700kr stykke nye. Med tanke på dette kan man jo ikke regne med å tape så mye så lenge de er ubrukte ved videre salg. Vet jo ikke hva slags dekk du har, men sjekk nyprisen på de i buttikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...