#1 Skrevet Januar 2, 2007 noen som har 198 50 15 vinterdekk med pigg helst ..tilsalgs?. haster:D mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2007 198 hmm.det var en rar dim! tror ikke jeg har hørt om det før:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2007 ....men hva skal du med vinterdekk her i "ikkesnø/sol/opplett"paradiset? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2007 Piggdekk i 195/50-15 tror e du skal leite lenge etter. Nærmeste du kommer e vel 185/55 i piggdekk. Men PIGGDEKK her oppe ??? Sats heller på sommerdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2007 Hør med tevodekk da..Kanskje dei har et bra tilbud til deg din gnipeis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2007 hehe...ja sant de. tengte å få samme dimmen som jeg har nå. vrenge vinter dekka på viper felgsa.. jaja... får ringe tevo å høre. btw. mente 195*50 15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2007 btw. mente 195*50 15 Det tror jeg dei fleste skjønte Men er en ganske uguntig dim det da Sats heller på 225/40-18 Jeg har felger til deg.. fiks slip kapp så du får 5 på 112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2007 Det tror jeg dei fleste skjønte Men er en ganske uguntig dim det da Sats heller på 225/40-18 Jeg har felger til deg.. fiks slip kapp så du får 5 på 112 Du veit vel kordan det er å kjøre med 17" på einser,så 18"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2007 Du veit vel kordan det er å kjøre med 17" på einser,så 18"? heh..å faen d hadde jeg glømt. subbsubbsubbsubb.. kjøp noen gamle slitne stålfelger med vinter dekk..hiv på noen F&F kapsler, så har du gullegodt vinteroppsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 4, 2007 Ka du byr for dem du har lyst på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2007 to flasker bailies. å ei bacardi rass. hehehhehe neis spørs ka du vil ha de;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...