#1 Skrevet Januar 2, 2007 displayet på klimaanlegget blinker og detter ut, sikkert dårlig kontakt en plass, kontaktene bak virket ok, noen forslag på hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2007 Dersom displayet blinker når du setter på tenninga er det for å varsle at styreenheten har registert en feil på systemet. Kutter dispayen helt ut er det nok et problem med displayen, eller strømforsyning til displayen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2007 Eller pæra.. Kjør rema1000-metoden og bytt det billigste først så langt det er mulig! Men kjekt å vite bil/modell/type klima, da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2007 Hvis det går an på klimadisplayet ditt så les ut feilkoder der.. Blinker displayet er det registrert feil som sagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2007 det er en a4 96 1,8t. hvilket klima jeg har,har jeg ingen ide om. Det blinker ikke når jeg starter bilen som jeg har lagt merke til. men noen ganger er displayet ok når jeg starter andre ganger dødt. Var snakk om pære her, kan den leve sitt eget liv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2007 det er en a4 96 1,8t. hvilket klima jeg har,har jeg ingen ide om. Det blinker ikke når jeg starter bilen som jeg har lagt merke til. men noen ganger er displayet ok når jeg starter andre ganger dødt. Var snakk om pære her, kan den leve sitt eget liv?....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2007 Her er beskrivelse på hvordan du leser ut feilkoder på bilen din.. Men har du feilkode blinker displayet raskt innimellom.. Blir ikke dødt.. Ville nok kanskje sjekket for dårlig kontakt eller lignende hvis det enten virker eller ikke virker.. Virker det hvis du dunker litt forsiktig i den da? http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1306/a1306.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2007 takk skal du ha!! men den detter ut i lengre perioder (gjerne flere min). Tok det ut og sjekket kontaktene bak, de virket ok, hvor skal jeg sjekke nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2007 takk skal du ha!! men den detter ut i lengre perioder (gjerne flere min). Tok det ut og sjekket kontaktene bak, de virket ok, hvor skal jeg sjekke nå? De kontaktene bak skal det vel litt til før det blir dårlig kontakt i tenker jeg.. Neste er vel kanskje å skru opp de 3 skruene og dra ut sånn at du kommer til pærene inni der... Bytt dem eller bare stram etter.. Men virker jo litt rart det der... Er jo flere pærer, så skal ikke bli helt mørkt hvis en pære detter ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2007 ok sjekker i morgen, men det blir ikke helt mørkt, bare alle tegnene som forsvinner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 22, 2009 Hei Låner denne litt, har samme feil på min, blinker i displayet og tallene detter ut, skjer også at + fungerer på grader men ikke -, og - på vifta fungerer og ikke +. detter er sporadisk og fungerer plutselig helt fint igjen, for så å fortsette på nytt. har skjekket kablene bak, men de ser fine ut. Dette gjelder også en A4 (1995) modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 26, 2009 Hei, Feilen på displayet ditt skyldes mest sannsynlig en kaldlodding i en eller fler av kontaktene på tilkoblingen på baksiden av displayet, sjekk denne beskrivelsen - http://www.a4-freunde.de/pdf/klimaautomatikdisplay_wackelkontakt_b5.pdf riktignok på tysk, men den illustrerer problemet godt. Jeg har nettopp gjort dette på min A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 26, 2009 Hei,Feilen på displayet ditt skyldes mest sannsynlig en kaldlodding i en eller fler av kontaktene på tilkoblingen på baksiden av displayet, sjekk denne beskrivelsen - http://www.a4-freunde.de/pdf/klimaautomatikdisplay_wackelkontakt_b5.pdf riktignok på tysk, men den illustrerer problemet godt. Jeg har nettopp gjort dette på min A4. Okey takk:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 3, 2009 Hva er ei Kaldlodding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 3, 2009 Dårlig lodding som kan se bra ut, men hvor det faktisk ikke er kontakt. Overraskende vanlig i Bosch-releer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...