InPro speilhus, ikke så bra?

Anbefalte innlegg

Har vært i kontakt med NBS (Norsk Bildele Senter) et par ganger på mail i det siste angående diverse deler til Passaten. Da snappet jeg opp at de ikke lenger fører InPro sine speilhus i chrome til Passat (vet ikke om dette gjelder andre modeller også) fordi de har fått mange klager på disse!

 

Er det noen her som har opplevd problemer med disse heldekkende husene til InPro?? Hadde nemlig tenkt å kjøpe ett sett siden de visstnok (mener å ha lest det her på forumet ett sted..) var de beste på markedet , men nå ble jeg jammen usikker.... : klø :

 

Anyone??

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet på disse er at de er i plast belagt med et krombelegg som har en tendens til å flasse av.

 

En bekjent av meg hadde disse på en A4, å de så ikke pene ut etter en tid.

Viktig å ikke vaske med høytryksspyler ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spurte NBS om det samme og la ut ett innlegg på forumet her for en stund tilbake. Den gangen var de aller fleste uenig og var veldig fornøyd med kvaliteten.

 

For finnes vel kun Inpro og de ordentlig chrome og alu speilene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde inpro på A4'n min...

 

De var like pene når jeg kjøpte dem som når jeg solgte bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har in-pro på min å de er veldig pene,har både vaska bilen med høytrykksspyler å i maskin...........ingen tegn til slitasje+ passformen er upåklagelig:)

 

kjøpte de hos quattroco

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en stor fordel å ha på de noe voks før de monteres (Autoglym eller lignende) for at de skal holde bedre. Jeg vet om et par stykker som brukte avfetting på bilen etter å ha montert slike uten å behandle dem, og da ble kåpene matte. Jeg behandlet de jeg hadde på den forrige A3'n, og de holdt seg like fine så lenge jeg hadde dem, bortsett fra at det ble svarte prikker i dem der jeg fikk stensprut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som det er flere typer av disse fra samme produsent, siden erfaringene med dem er såpass forskjellige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For finnes vel kun Inpro og de ordentlig chrome og alu speilene

 

Finnes det "ordentlige" speilhus i chrome (originale)?? :)

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du får vel tak i hos møller,men det koster:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

InPro flasser og bobler som bare det. Har en kompis som har de og er tragiske bare etter 1,5 år....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke 100% sikker, men mener at jeg har disse heldekkende speilhusene fra InPro på min A4, var montert på bilen da jeg kjøpte den for snart 2 år siden - de ser ikke bra ut i dag, mye flassing - etter min mening er kvaliteten for dårlig, de forutsetter nok meget omhyggelig pleie for å bevares...synd for dette er vel det nærmeste man kommer originalen for en billig penge?? (syns ikke noe om de der kappene man limer utenpå speilhuset)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk autosol, funker.. men når jeg kjøpte de polerte jeg de bare..har holdt seg så fine så =) men har en kamerat som kjøpte noe jeg ikke vet om var inpro,var til bmw..de ble støgge, men pene etter han tok på autosol ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde kamei på min helt til jeg reiv dem av.. Holdt seg helt fine dem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har noen billige te 300kr å dei er faktisk heilt ok

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.