#1 Skrevet Januar 3, 2007 hørte ulyder fra drivknuten på audien min i dag. så da jeg tittet under bilen for og se om mansjetten hadde hoppet av så jeg noe jeg stusset på. sånn det så ut så var det vakum inni mansjetten. vrenkt og jævlig. den andre var helt fin. noen som har noen forslag hva som har hendt. begge er skiftet for ca 2 mnd siden så de skal ikke være noe dårlig. da jeg hadde på disse var de helt fin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2007 Det er nok som du sier, et vacum inni mansjetten. Dette er jo egentlig et godt tegn, da denne skal være tett. Det som kan ha skjedd er jo at du nylig har svingt hardt ene veien, eller at hjulet sto "i sving" når du sjekket dette. Unormalt er det i allefall ikke, og vær glad for at det er tett i allefall, (det er et helsiken å skifte synes jeg ) Edit: men klart om det kommer *knakk* lyder av drivknuten, er det nok en feil inni der Det er ikke mye støv\sand\dritt som skal til for å ødelegge en fin dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2007 kan si det sånn at det har kommet litt snø og da fungerer quattro systemet bra sideveis. hehe. mansjetten har hoppet av før og da kom det helt sikkert litt dritt inn i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...