Anbefalte innlegg

Jeg pratet med kollevold på telefon, de mente at oljen i luftfilterene ikke var noe problem.. Det var vist bare bosh lmm som hadde svakheter.. De kunne være i stykker allerede når verkstedet åpnet esken..

 

Finnes det andre alternativer enn bosh, om den går i stykker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke bruke noe annet en bosch. Skjønner egentlig ikke at dette er et problem hos deg. Du har ny bil. Garanti 3 år!

Du hører jo ikke etter når man forklarer deg hvorfor det ikke skal være olje i luftfilter. Er jo prøvd så mange 1000 ganger. Kollevold er vel ikke dem som holder på med mest VAG biler heller.

Er du sikker på at du har LMM på bilen din i det hele tatt?

Ta gjærne et bilde av det du mener er LMM. Jeg har ikke fått sett på denne motoren selv men en kompis av meg kjøpte slik bil og prøvde å finne den men kunne ikke finne den.

 

Gjør ferdig dine tråder istedenfor å starte 1 ny for vær gang du lurer på samme spørsmål, mye enklere det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har helelr ikke sett noe som kan være lmm på gt motoren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sitter til øverst til venstre. Jeg pratet med en på verkstedet på Skien bil, de rådet meg til å ikke gjøre noe pga. LMM..

 

Jeg har fått med meg hva folk sier ang LMM, men alle sier forskjellig.. Derfor forhører jeg meg rundt..

 

Audi og VW gikk vekk fra at LMM var en garanti sak i 2002.. Det er derfor prisen gikk ned fra 7000kr..

 

Om du mener LMM går på garanti vil jeg gjerne at du viser til hvor du har fått denne informasjonen fra.. For det er i så fall nytt for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jeg hatt en helt ny bil og motoren fusker og det viser seg at det er "lmm" så hadde jeg HELT klart krevd at dette ble rettet på. er jo tross alt garanti ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp filter du, det gjør du tross alt fordi du vil oppnå noe (effekt eller lyd).

Er du veldig usikker og ikke villig til å betale for ny LMM hvis den skulle gå istykker, da råder jeg deg til å ikke gjøre det.

 

Ganske enkelt, holder du bilen orginal unngår du (kanskje) alle problemer. Du har også en bil som er orginal, og det er kjedelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det svaret likte jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er til disse besinbilene, men til min 1,9 TDI kjøpte jeg Pierburg LMM (via BOS). Rimelig, bolt-on og funker som bare fy....

 

MECA forhandler Pierburg (ihvertfall gjorde de det her i Kristiansand for en tid tilbake).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.