#1 Skrevet Januar 3, 2007 Heisann, Skulle fått retta og kanskje sveisa noen sprekker på noen felger jeg har. Noen som veit hvor mye sånnt ca koster? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2007 Hvor mye veier en fisk, og hvor høyt er opp? Tror det kommer helt an på hvor mye jobb som må legges ned i dette. Jeg fikk rettet to felger her i Krsand i høst, og måtte ut med 1000.- ink mva pr. felg. Det var da uten sveising, vel og merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2007 okay takker for ett frekt svar trodde slikt kosta mer enn 1000 kr. var jo ca pris jeg lurte på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2007 jeg betalte 300,- for retting av en felg hos dekk-team, men så kom sveising i tillegg så da ble det fort 900 hvis ikke jeg husker feil, men igjen kommer jo an på hva som må gjøres,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...