#1 Skrevet Januar 3, 2007 Er på jakt etter et sted å stå med prosjektbilen fremover. Er det noen som vet om et sted som ikke er altfor dyrt å leie? Har behov for garasje frem til sommeren. Mvh Bent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2007 Er på jakt etter et sted å stå med prosjektbilen fremover. Er det noen som vet om et sted som ikke er altfor dyrt å leie? Har behov for garasje frem til sommeren. Mvh Bent Lykke til!!!! har vært på leit i snart 1 1/2 år nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2007 Har hørt rykter om at det går an å leie plass til bil ute på gamle salhus trikotasje fabrikk, men det er et par år siden jeg hørte det så ta det med en god spiseskje salt.... Skal sjekke litt nærmere med lokalbefolkningen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2007 Kastet ikke de ut alle som leide lokale der da pga at de skulle begynne å bygge leiligheter eller noe sånt shit? mener eg hørte d av en kamerat som leide der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2007 Det er flere om beinet når det gjelder garasjeplass ser jeg. Har 2 biler i Bergen slik at garasjen kan godt ligge litt utenfor Bergen, men det må være såpass nære Bergen at man kan reise til garasjen på kveldene for å jobbe på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2007 and again, Lykke til neida.. vi får gå sammen og bygge oss en garasje da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2007 Kastet ikke de ut alle som leide lokale der da pga at de skulle begynne å bygge leiligheter eller noe sånt shit? mener eg hørte d av en kamerat som leide der Dette stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2007 var på sporet av noe der ute.. en kamerat som sagt leide med noen andre og han ene ville ut.. men selvfølgelig DA stenger vi sjappa!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2007 Jeg leide der nede for en del år siden sammen med to kamerater. vi leide lokalet for 146,- i måneden. Han ene er sønnen til Mr. Espelid som eier Espelid Eiendom som igjen eier bygget. Hadde vært SÅÅÅÅ gromt å fått ett av de bedre lokalene der nede. Edit: Feil login. Bjørn-Tore her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2007 Hehe, Bjørn-Tore goes undercover:D Jeg er hvertfall med på å bygge fellesgarasje: vinke : Bortsett fra det, vil jeg spørre om hvordan forholdene er inne i Arna, når det gjelder leie av lokaler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 6, 2007 Vel.. eg har som du kanskje har fått med deg etter hvert, en del kompiser som har lokale der inne.. og det e SMIKKFULT... har nr til han ene som leier ut og hørte me han like før jul.. skulle sende melding til han om noen uker igjen så eg bare teller dagene no så hvis det skulle vise seg at han har ledig, overlever kanskje 80`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...