#1 Skrevet Juni 22, 2004 Hans pleier jo å være rask til å meddele folket at ny film er lagt ut, men jeg tar sjansen på å videreformidle det siste fra Frisak Productions: http://www.audisentrum.no/video_galleri_5.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2004 KONGEKLIPP :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2004 Yummie-yum-yum! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2004 WOW! snert i de Audiene. Dukker disse opp på Gatebil i juli tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2004 ...nå skjønner jeg hvorfor jeg følte meg litt uttafor i dette selskapet ja...det så jo ut som om jeg stod stille jo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2004 Fikk problemer etter å ha lastet UrQ streamen. Skulle være 3.8MB. Lastet så var det 1.7MB. Nå er film-mappa mi bøgga. Utforsker kræsjer hver gang jeg prøver å åpne akkurat den mappa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2004 Flere filmer skal bli lagt ut... Men fortiden er serveren litt kranglete. Det er mye bra råmatriale!!! Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2004 legg ut en film med råmateriale i tilegg! ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige Yummie-yum-yum! Venter på film fra deg også..! Så du hadde kamera på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige Yummie-yum-yum! Venter på film fra deg også..! Så du hadde kamera på bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 24, 2004 Hvem var det som stod og filmet på vollen før deposletta? Han stod der i 1 1/2 time på lørdagen og fikk sansynligvis med rullen til Lasse i S2en pluss mye annet rått... Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 24, 2004 Hvem var det som stod og filmet på vollen før deposletta? Han stod der i 1 1/2 time på lørdagen og fikk sansynligvis med rullen til Lasse i S2en pluss mye annet rått... Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Henrik Frisak Hvem var det som stod og filmet på vollen før deposletta? Han stod der i 1 1/2 time på lørdagen og fikk sansynligvis med rullen til Lasse i S2en pluss mye annet rått... Henrik Tror det var han som kaller seg puddingvideo eller gunstig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 24, 2004 Opprinnelig postet av Henrik Frisak Hvem var det som stod og filmet på vollen før deposletta? Han stod der i 1 1/2 time på lørdagen og fikk sansynligvis med rullen til Lasse i S2en pluss mye annet rått... Henrik Tror det var han som kaller seg puddingvideo eller gunstig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 24, 2004 Det var Mr Berg aka Gunstig ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 24, 2004 Det var Mr Berg aka Gunstig ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 24, 2004 han satt på med meg bort til utstillingsplassen etter rullen. Han hadde filma der i ca en time ja, men en runde før 90'en rulla gikk han bort ved andre enden, sjikanen, for å filme...."her skjer det jo ingenting" tenkte han...mao, ingen film av rundveltet mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 24, 2004 han satt på med meg bort til utstillingsplassen etter rullen. Han hadde filma der i ca en time ja, men en runde før 90'en rulla gikk han bort ved andre enden, sjikanen, for å filme...."her skjer det jo ingenting" tenkte han...mao, ingen film av rundveltet mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 25, 2004 Opprinnelig postet av Peder Grande Venter på film fra deg også..! Så du hadde kamera på bilen... Venter selv jeg. Det var klubb-kamera som satt på bilen min på Lørdag, så kommer vel ikke stort derfra før evt. på klubbvideoen. 'Pudding' var litt slapp, så det ble ikke noe onboard-filming med han annet enn en lekerunde på slutten med håndholdt kamera... Fikk jo lov til å være med å kjøre sammen med de "værste" denne gang. Var moro det! Eneste bil med gatedekk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 25, 2004 Opprinnelig postet av Peder Grande Venter på film fra deg også..! Så du hadde kamera på bilen... Venter selv jeg. Det var klubb-kamera som satt på bilen min på Lørdag, så kommer vel ikke stort derfra før evt. på klubbvideoen. 'Pudding' var litt slapp, så det ble ikke noe onboard-filming med han annet enn en lekerunde på slutten med håndholdt kamera... Fikk jo lov til å være med å kjøre sammen med de "værste" denne gang. Var moro det! Eneste bil med gatedekk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 26, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige Eneste bil med gatedekk!!! Og likevel klarte de ikke å kjøre fra deg... R E S P E C T !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 26, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige Eneste bil med gatedekk!!! Og likevel klarte de ikke å kjøre fra deg... R E S P E C T !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 26, 2004 Snakket med kameramannen "min" nå nettopp. Kommer film over helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 26, 2004 Snakket med kameramannen "min" nå nettopp. Kommer film over helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 29, 2004 Sjekk den siste også av Harald: http://www.audisentrum.no/video_galleri_6.htm Heftig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...