Instrumentbelysning S6+ c4

Anbefalte innlegg

Hei,mangler lys i kjørecomputer og utetempereturen,trodde det var pærer baki der men fant ingen.Noen som har peiling på dette?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

utetempen må loddes ivertfall vet jeg, og da sier det seg jo selv at computern er lik hvis ikke du har disse "skruepærene" der computeren står heller, for det er det jo ikke ved temp måler.

Byttet netopp mine pærer i alt, men begge deler du nevner virket, så jeg vet ikke computeren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å bytte, google litt etter 'urs4 temp bulb change' og 'urs4 on board diag bulb change' (eller urs6) så finner du noe. Tror jeg skrev noe om det for en stund siden her også, i hvertfall må du være forsiktig med zebra-strip'en når du demonterer tempdisplayet. (må splittes helt..)

Mener det er likt i computeren, LCD'en må av hvis ikke du ser pærer bak, som Trond sier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.