#101 Skrevet Januar 6, 2008 Jeg skal prøve å få med noe skiltplater og klister til neste treff.. om det haster kan vi prøve å ta det i mellomtiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Januar 6, 2008 Så den sølvgrå audi stasjonsvogna me blå felger på statoil Ålgård nå. Nå hadde den knust front på passasjersiden. La ikke merke til at den hadde det da den var på kvadrat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Januar 6, 2008 ahh..mesteparten var vel der i åtte tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Januar 6, 2008 Var bare innom en kjapp tur, lite bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 2, 2008 Hvem stiller på søndag då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg stiller nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 2, 2008 count me in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 2, 2008 Kommer jeg og skal i konfirmasjon på audi senteret først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 3, 2008 Im in... ofcourse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 3, 2008 komme i 8 tiå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 4, 2008 Satse på eg komme innom.. e jo så fint vær nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...