#1 Skrevet Januar 4, 2007 Følgene datoer møtes vi på Mc'Donalds kl 19.00 Vel møt folken's! 7 januar 4 februar 4 mars 1 april 6 mai 3 juni 1 juli 5 august 2 september 7 oktober 4 november 2 desember 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2007 Hvem kommer på søndag da? Tenkte meg bort ein tur!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2007 Eg tar turen bort som vanlig... Så du har du vert fall ein å snakka baby me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2007 någen så har sånne vwaudi merker? sko hatt på nye bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2007 Eg og komme visst eg huske d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2007 Lurer på om jeg skal komme for første gang idag Når e det det skjer kl åtta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2007 Lurer på om jeg skal komme for første gang idag Når e det det skjer kl åtta? Tja..eller kl 19:00 som det står i første post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2007 Her hagler det inn med innlegg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2007 Tja..eller kl 19:00 som det står i første post Hehe, ja d e någe drid å lesa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2007 AAHHHR! Va det eg visste eg sko någe i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2007 Pokker heller.. jaja, jeg får prøve å stikke neste gang da.. Er det ikke mulig med sms som påminning om disse treffene eller er det ingen som vil ha meg der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 5, 2007 Burde vel være mulig huske dette, første søndagen i månneden. Akuurat som du husker å ta på rene sokker hver morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 12, 2007 Jeg detter mulig innom i Mars.. Har ikke fått lappen enda ser dere, men har oppkjøring neste uke -Asbjørn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 13, 2007 Ska se om eg og får ti t å komma innom me di frekke chrom capslane å d feida enderøyre fra biltema sko likt å hatt et klubb klister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 20, 2007 Då va ivertfall lappen i boks, så står bilen for tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 3, 2007 Da nærmer det seg for treff nr 3 i 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 4, 2007 Og jeg hadde bare prøveskilter på Fredag og Lørdag.. :-0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 4, 2007 Kommer i kveld ja... Har dere klister? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 4, 2007 ja klister har jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 4, 2007 kan du ta med klister til meg også?? jeg vil gjerne ha en på scooteren min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 21, 2007 er d mulighet for å få tilsendt klister?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 25, 2007 Er jo bare å ta en liten gulesider.no , avtale med han som er lokal lags leder og hente dem oss han, det gjor ivertfall jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 25, 2007 Er jo bare å ta en liten gulesider.no , avtale med han som er lokal lags leder og hente dem oss han, det gjor ivertfall jeg. E kanskje kje så kjekt å ta turen fra Ryfylke t Sandnes bare for å henta nogen klister då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 31, 2007 hvor er det dere bruker og møtest da? er nyinnflyttet til stavanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 31, 2007 Hei jeg hører til normat i bergen lokallag, men jeg er nå for tilden i Egersund, så Stavanger er vel det nermeste. Luer litt på om jeg skal ta meg en tur og hilse på, men jeg er ikke akkorat lokal kjent i stavanger, så hvor er denne møteplasen deres? kjekt å vite om jeg tar turen innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...