#76 Skrevet November 5, 2007 Godt oppmøte? Var på jobb som vanlig jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet November 6, 2007 Det var vel trippel så mange som antall varmegrader.. (10 stk på topp ca) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet November 6, 2007 Jeg skal ikke si så mye, siden jeg er helt ny i klubben, og ikke møtt opp selv ennå.. MEN.. Det virker som om det er utrolig dårlig oppmøte på treffene folkens! Syntes alle som har mulighet, skal møte opp neste gang, for å vise interessen sin! Jeg stiller hverfall opp, som helt nytt medlem, og hilser på de som kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Desember 6, 2007 Stiller lokallags leder på søndag ? Trenger sårt noen nye klistermerke til de 3 vag bilene jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Desember 6, 2007 Neste treff er ikke før neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Desember 6, 2007 Inni helsikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Desember 6, 2007 Inni helsikke. Er 3 uker igjen av året da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Desember 6, 2007 jaja.. sånn er livet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Desember 7, 2007 Hør med om du ikke kan komme innom å hente noen da? Evt få tilsendt fra hovedstyret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Desember 7, 2007 Hør med om du ikke kan komme innom å hente noen da? Evt få tilsendt fra hovedstyret? Vi har fiksa dette "bak kulissene" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Januar 5, 2008 noen som skal innover nå på søndag i "finværet" eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Januar 5, 2008 Jeg er faktisk ledig, men spørs om jeg orker i dette flotte været 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Januar 5, 2008 står under tak da så det er ikke problem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Januar 5, 2008 Blir vel fint vær på søndag, men har ingen bil desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Januar 5, 2008 litt snø hadde ikke vert å forrakte:) Sitt på med noen andre kjente da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Januar 6, 2008 Er det noe treff i dag eller hvordan er ståa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 6, 2008 tror da det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 6, 2008 når da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 6, 2008 19.00 og utover pleier det å være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 6, 2008 Stemmer det, men det er mørke utsikter for å kunne dra dit selv idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Januar 6, 2008 skulle hatt noen klistremerker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Januar 6, 2008 jeg også, og skiltrammer og div 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Januar 6, 2008 Hvordan var oppmøtet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Januar 6, 2008 var vel 10 biler kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Januar 6, 2008 jeg var der litt over 7, så egentlig ingen så jeg stakk igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...