#1 Skrevet Januar 4, 2007 Noen her som kan komme med eit bra tips til meg om hvor det er mulig å få kjøpt fjører, dempere og effektanlegg til Audi 90 typ85 til en god pris? Hva er billigst av internettforhandlere og andre bilforetninger? Jeg trenger sårt nytt eksos anlegg og dempere/fjerer da det som står på bilen er defekt: gråter : En annen ting jeg lurer på er nye handtak til desse bilene, er det muli å få tak i, mener jeg har sett det en plass men husker ikke hvor: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2007 Eiker Motorshop selger senkefjærer til 995,- i januar. Der har vel klubben noen rabatter også, hvis jeg ikke husker helt feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2007 Du sparer som regel litt når du kjøper over nettet, det kjedelige er at du ikke får det du kjøper rett i hånda, men må vente en stund:) Tror du hadde fått mer respons om du hadde endre topic-navn litt. Gjerne ett som har med biltype og hva du vil, da det finnes mange typ85 fans her;) Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...