Anbefalte innlegg

Hei.

Hadde nettopp bilen inne på verksted i forbindelse med bytte av registerkjede, glidere og strammere.

Etter jeg fikk bilen tilbake, så synes jeg den har blitt tyngre i girene (de måtte senke girkassa for å komme til), og nå dauer bilen nesten hver gang jeg starter den to ganger (dauer etter 2 sek).

Jeg hadde dette problemet (med at bilen dauer) før jeg byttet bensinfilter, men det forsvant helt, og har vært borte helt siden den dagen jeg leverte bilen inn på verkstedet.

For å beskrive det litt nærmere. Jeg vrir på tenninga, bilen starter, turtallet er normalt i 1 sek, men så synker det litt, og motoren dauer. Etter to forsøk dauer den da ikke.

Men som sagt, både giret og startinga var fint før jeg leverte den inn på verkstedet.

Hva tenker dere om dette?

Det er en 96 passat med vr6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden bilen startet perfekt før etter bensinfilter byttet, så kan det vaffel ikke ha noe med startsperren...

Kan det ha noe med tomgangsjusteringen, eller dårlig bensinpumpe?

Og det med giret.. med tung, mener jeg at den er litt tung i det den skal inn i 2 og 3 gir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.