(Quattro) Sperre kobler seg ut, det vil ikke jeg

Anbefalte innlegg

Lurer ganske enkelt på ett par saker.

Veit at sperra bak kobler seg ut når man passerer 25-30km/t, det syns jeg er i overkant tidlig, muligheter for å kappe noen ledninger her?

Hvordan er det med ABS når sperra er på? Ser ikke at ABS-lampa lyser når jeg trykker på knappen (på sperra).

Er jo kanskje vintern snart, og det er mer morro med sprre enn uten: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sperre? jatakk:D det var det første jeg gjorde da jeg henta 90,ligger en styrehjerne til sperra under baksetet høyre side bak,går en del ledninger og vakumslanger inn på den,er en blå/hvit ledning som kan klippes,da får du sperre hele tiden hvis du trykker inn knappen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk å du vil finne:P

Er vel ganske mange tråder om dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh : : bh : : bh :

Søkte bare i forumet jeg var da, sto lite i stereo om dette :)

takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

::dobbelpost::

Stenger meg inne og slår huet i veggen til jeg greier å oppføre meg på forum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier at abs lampa ikke lyser når du kobler inn sperra? Det skal den gjøre ser du, Dette var tilfelle på S2`en jeg hadde, lyste i knappen på sperra, og sloknet over 25-30 km, men ingen abs aus varsel.. Etter litt sjekk fant jeg ut at sperra heller ikke koblet inn.. opp med baksetet, og der var vakumslangen inn på styringsboksen koblet fra og blokkert.. Koblet på slangen igjen, alt i skjønneste orden :) Har vært borti dette på flere importbiler etterpå, Bare et tips ;)

Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sperra fungerer den:) Skal uansett nedi der og rote etter en ledning snart, så jeg får vel se: rolleyes

Montere en bryter på ledningen og ha i dash?

Bredt? ja----nei

Greit å kunne skru det av når man er ferdig med å leke, uten å tenkte på at man kan kjøre med sperra på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sperra fungerer den:) Skal uansett nedi der og rote etter en ledning snart, så jeg får vel se: rolleyes

Montere en bryter på ledningen og ha i dash?

Bredt? ja----nei

Greit å kunne skru det av når man er ferdig med å leke, uten å tenkte på at man kan kjøre med sperra på:)

Okay.. Trenger vel ingen bryter på ledningen, bare ett trykk til på bryteren det, så slår du av sperra igjen.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker bare bryteren i midtkonsollen, ved å klippe den blå,hvite legningen skjer bare det at du kan kjøre hvor fort du vil uten at sperra går av igjen. Knappen fungerer som vanlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner jo det, men er det ikke litt kjedelig å komme borti knappen f.eks før en rundkjøring e.l?:)

Er vel en grunn til at det er hastighetsbegrenset fra før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare detaljer. Du snurrer ikke før du selv vil det, selv om sperra er på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men diffen tåler det?

Begynner å glede meg til snø:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tåler det ja. Tåler tørr asfalt å den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ligger den på en audi 100 -92 mod? lyst på sperre hele tiden jeg også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme sted, under baksetet. Samme farge på ledningen også. Metallfarget boks omtrent midt under baksetet med et par slanger og en kontakt.

Bare ikke bruk sperren på tørr asfalt, det går inntil et visst punkt, men utsetter bare alt for unødvendig påkjenning.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.