#1 Skrevet Januar 4, 2007 Har hatt bilen på service hos Nordlie Auto og fikk den tilbake med beskjed om at noe måtte fikses. Blant annet noe med bremser bak. Fikk beskjed om at jeg mått bytte (avskrift fra Nordlie): Bremsebånd og pumper bak, Bremszyl 17.46mm Noen som har delenr på dette ? Har muligens en kamerat som kan ta jobben for meg. Eller om noen i Oslo-området melder seg til innsats mot en slump penger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2007 Det er en 1998-modell Golf 3 Variant, 1,9TDi (90 hk) syncro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2007 Bremsesko 357 698 525 CX-dette er en byttedel, så de gamle leveres inn igjen. Ang. bremsesylinder er denne annerledes på syncro-utgaven, 22,2mm. Du har sikkert fått opplyst den vanlige. Delenr skal være 1H0 611 053 C. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2007 Dette er sikkert et dumt spm men er bremsesylinder det samme som bremsemaster ? (titter litt på delepriser rundtomkring og det var kun på master at jeg fant 22,2mm) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2007 Det er ikke det samme. Tror kanskje jeg blingsa i farta, og at det var bremsesylindre for 22,2 mm masterpumpe det sto i teksten. Når du sier det kan jeg forsåvidt ikke huske å ha sett så store, ikke en gang på T4.. Men det er riktig delenr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2007 Takk for kjapt svar ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2007 Nytt spørsmål: i følge http://www.meca.no så selges det bremseskiver og klosser for brems bak på min bil... Kom da til å tenke på om det er mulig å bygge om fra trommel til skiver bak og hva behøver jeg ? Har sett en del artikler her om dette men ingen som har handlet om syncro-modellen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2007 noen som vet ? Bytte til skiver altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2007 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2007 ingen forslag ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...