#1 Skrevet Januar 4, 2007 finner ikke ikke kabeln på vag com på usb portene. på kabeln er det com port kobling på, har overgang til usb port. åpner vag com og søker etter enhet, men finner den ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2007 har samme problemet på min.. står også at jeg må laste ned update! skal ikke det følge med alle program som trengst på disse kablene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2007 jeg har lastet ned siste versjon av vag com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2007 Blir sprø av denne greia. dette får jeg opp: ROSS TECH usb interface not found! interface: not found! noen med en ide her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2007 har du linken til der du fant den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2007 Sørg for at com-porten på USB'en er innenfor standardrange'en til Vag-Com, sett den til com1-4 hvis mulig. (USB-serieporter gis ofte høyere numre.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2007 prøvd å gjøre det som står i denne linken uten at det funket. http://www.ross-tech.com/vag-com/quatech/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2007 prøvd å gjøre det som står i denne linken uten at det funket.http://www.ross-tech.com/vag-com/quatech/index.html Vet VagCom har hatt problemer med hiddenoverføring gjennom en slik usb til seriell kobling. Den du linket til virket være via PCMCIA adapter som er noe helt annet. Hvilken type VagCom kabel er det du har forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2007 Sjekket at driverene er ordentlig installert? De ligger som singel download på websiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2007 Vet VagCom har hatt problemer med hiddenoverføring gjennom en slik usb til seriell kobling. Den du linket til virket være via PCMCIA adapter som er noe helt annet. Hvilken type VagCom kabel er det du har forresten? Er en Hex-Com kabel. har virket på en annen maskin av tidligere eier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 5, 2007 Hei Bare så det er klart, så har ikke jeg denne vag com saken, men ett lite tips, når den er ferdig innstallert og koblet til pc'en, sjekk da på *kontrollpanel *system *maskinvare *enhetsbehandling Se om du kan finne usb saken der, da kan du se hvilken port den har fått og bytter til den porten i programmet til vag com (antar att det går?) Dette er bare ett tips fra meg, jeg har hatt lignende problem med Setool 3 (unlock av SE tlfs) men når jeg kikket der, så fant jeg ut att progget var på feil port, fant da heller ikke "verktøyet" men bytta usb port så gikk det. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 5, 2007 fådd det fikset nå. nesten trøkt ihjell maskinen her, men fant det ut tilslutt måtte ut i biln før den fant vag com kabeln. pussig syns da jeg. brukt 3-4 timer på å få det til. og til mitt forsvar er jeg langt fra noe hidden ekspert!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 5, 2007 Hallois Det var godt du fikk det til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 6, 2007 fikk de til jeg også til slutt! mennoen her som har anelse om hvordan lage til kjøre lys, sånn jeg slepp å slå på lys kvar gong jeg skal kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 11, 2007 Da fikk jeg meg vag com jeg også Bestillte fra ross tech og betalte 300dollar. Funker som bare juling. Får tilgang til alt på bilen. Blir deilig og slippe møller når jeg trenger og lese feilkoder ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 11, 2007 hvor mye kom det på totalt med software og kabel + mva og toll, og fungerer det på min passat 96 modell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 11, 2007 Har også vagcom som jeg sliter med. Vet ikke hvor den kommer fra, da jeg fikk den med forrige Audi A4 1.8tq 96mod jeg hadde, og virka fint på den. I dag har jeg en 1998 modell, men får ikke kontakt med interface. Vagcom kabelen lyser, så det er hvertfall strøm på den. Kan det være softwaren jeg bruker på pc'n som er for gammel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 11, 2007 Har også vagcom som jeg sliter med. Vet ikke hvor den kommer fra, da jeg fikk den med forrige Audi A4 1.8tq 96mod jeg hadde, og virka fint på den. I dag har jeg en 1998 modell, men får ikke kontakt med interface. Vagcom kabelen lyser, så det er hvertfall strøm på den. Kan det være softwaren jeg bruker på pc'n som er for gammel? Prøv og laste ned siste versjon av vag com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...