#1 Skrevet Januar 4, 2007 Jeg får opp en feilmelding i innstrumentet i min audi 100 2.8 avant, den sier at jeg har et bremselys som er borte: bh : , men det er ikke det? er det noen som har et tips å gi på hvordan man får dette til å gå bort, fordi jeg har sett det på flere biler av min type. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2007 Jeg får opp en feilmelding i innstrumentet i min audi 100 2.8 avant, den sier at jeg har et bremselys som er borte: bh : , men det er ikke det? er det noen som har et tips å gi på hvordan man får dette til å gå bort, fordi jeg har sett det på flere biler av min type. heisann.. Fant du noe ut av den feilmeldingen om at bremselyset er borte? jeg har nemlig det samme problemet i min A100 2,8 og det er litt irriterende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2007 Kommer og går på min og. Mulig dårlig jording bake ved lysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2007 Kom på noe nå.... Har kontaktfeil i ene skiltlyset bak... Eneste feil med lys bak på min.. Skal fikse dette.. Men har også merket meg at hver gang jeg kobler tilhenger på bilen (for å kjøre fyringsved) Kommer det melding om feil på bremselys... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2007 Hei, det kan være koblingen til kroken som spiller inn her, jeg har avtagbar på min, men jeg har hatt en kyndig person fra audi verksted til å se på det, men han mente at det ikke kunne være det. jeg skal skifte alle bremseklossene i denne uka, da får æ vite om det kan være ledningene til slitasjevarslene som er kortsluttet. ellers så er det noen som har en meining om at det kan være dårlig kontakt bakpå instrument panelet, eller hvis det er koblet opp alarm el tilsvarende utstyr å tatt strøm ut fra tilfeldig ledning. Da kan motstanden som registreres fra pærer bli forskjellig å bilen kan tolke det som om at en pære er gått.. men jeg har gått tom for ideer nå, så let me know ves du finn ut nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2007 har samme problem på min 2.8E,også.. bare at det er feil melding på kjøre lyset.. det er bare det at det forsvinner når det er kaldt!! og etter vært som bilen varmes opp,så piper det og feil meldinga kommer.. og så slukker osv osv helt til det lyser permanent. han gått over jordings punkt og byttet hoved lamper (S4) utenat det hjalp.. kan det være i instrumentet feilen ligger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2007 har samme problem på min 2.8E,også.. bare at det er feil melding på kjøre lyset.. det er bare det at det forsvinner når det er kaldt!! og etter vært som bilen varmes opp,så piper det og feil meldinga kommer.. og så slukker osv osv helt til det lyser permanent. han gått over jordings punkt og byttet hoved lamper (S4) utenat det hjalp.. kan det være i instrumentet feilen ligger?? Det kan være feil i innstrumentet, min bil har nå bynt å blinke med olje lyse, uten at det er lite olje eller dårlig oljetrykk. hmm: klø : veldig rart? æ trur at æ må ut med innstrumentet å sjekke koblingen på baksida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...