Anbefalte innlegg

Da jeg skulle ut og kjøre i dag og starta bilen rakla det helt jævlig foran i motor rommet. Jeg tenkte med en gang på rådebank..

Kikka litt oppi motoren og så ingen feil av noe slag jeg.. Er ikke akurat så veeldig bilkyndig... heller da :o

Prøvde og løsne noen motor deksler for å prøve og lokalisere lyden, men jeg fant ikke ut hvor den kom fra..

Så jeg måtte tilkalle noen litt bilkyndige folk..

De kom de og begynte å se litt rundt om kring, dette var foran på motoren.

Plutselig oppdaga de no metallspon litt her og der, så de var nesten sikker på det var ett lager ett eller anner sted..Men fant ikke ut hvor det kom fra, så begynte ha ene og lytte på motoren med stetoskop lignende sak.. Da fant ha ut hvor lyden kom fra, det var ett tannhjul i forbinnelse med register reima som var løst så det ut som...

Men saken er den at ett før jeg kjøpte bilen, ikke lenge siden. Blei det skita reg reim og vannpumpe på den bilen på en stor service...

Så dette må vel være en sak Møller Follo burde dekke,, eller tror dere ikke det..

Det er jo en jobb de har gjort som de ikke har gjort bra nok og gjort som de skal ettersom det kan løsne. Jeg fikk høre att sånne deler som det der skulle ikke løsne for det skulle skrues til med kraftig momen og locktite i skruen..

så hva tror dere Møller sier til det, garantien jeg fikk da jeg kjøpte bilen har jo selvsagt gått ut for ikke så lenge siden, men jeg mener jo det er en jobb de har gjordt så det burde vel være en slags garanti på en utført jobb oxo...

For en sånn skrue skal vel ikke løsne etter en 15-2000 km...

Da har de gjort en dårlig jobb mener nå jeg..

Håper heller at dett har gått ut over andre ting i motoren oxo: klø :

Men jeg får ringe de i morgen og høre hve de sier..

Men dere kan ogsåkomme med synspunkter hva dere mener er riktig...

På forhånd takk :)

Men jeg mener det er noe de bør ta på sin kappe,,,eller hva??

Til info: gjelder dette en 98 mod. A6 2,4 V6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått levert bilen på Møller i dag..

De hadde sett litt på det og det var ett eller annet strammehjul tror jeg..

Så var det vist gått litt utover toppen...

Men de skulle fikse alt på sin kappe de:):)

Enten om de måtte overhalle eller bytte noe...

Må rose Abrahamsen på Møller Follo for en service jeg aldri har vært borti før..:tilber:

Fikk låne en A4 til bilen var fiksa...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.