Golf 2 1.6 gasser..fjusker

Anbefalte innlegg

Har et problem med at bilen begynner å fjuske når jeg skal kjøre litt langt..Må stoppe å ruse å la den gå på tomgang i et par minutter før den blir bra igjen! Hva kan det være? Ryker sjikkelig svart av den!:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet? Brukte 30liter på ca13-14mil i går! :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk automatchoken, sjekk at den blir varm og at spjellet er helt åpent. (lås chokspjellet fast med noe og ta en test tur, se om det hjalp) Det sitter nemlig en gummipakning i innsuget og denne kan gå tett og blokkerer for vanngjennomstrømning til choken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det uansett temperetatur? : klø : Eller berre når det er kaldt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjer når bilen er normal varm å jeg kjører en lengre strekning..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk automatchoken, sjekk at den blir varm og at spjellet er helt åpent. (lås chokspjellet fast med noe og ta en test tur, se om det hjalp) Det sitter nemlig en gummipakning i innsuget og denne kan gå tett og blokkerer for vanngjennomstrømning til choken.

Det kommer vann inn til choken...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjer når bilen er normal varm å jeg kjører en lengre strekning..

Tenkte på temperaturen i lufta ;)

Viss det skjer berre når det er kaldt, er det nok fordi det spjeldet som er akkurat der bilen tar inn luft, har frosse fast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skjer uansett temperatur..i dag stoppa den plutserlig midt på E6, så vidt den villa starte etterpå :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skjer uansett temperatur..i dag stoppa den plutserlig midt på E6, så vidt den villa starte etterpå :(

Hadde samme problem med Audi 80CCn min og Golf'en til ei venninne av meg... Virkar som det er eit vanlig problem på desse bilane : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det ikke være tenningsmodulen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.