#1 Skrevet Januar 5, 2007 Trenger litt hjelp fra dere! 10*19 bak på Audi s3 med et 22, vil dette gå noenlunde greit på? Har søkt, og funnet a3`n til Arve med 11" bak, men finner ikke noe om inpress på felgene. Jeg tror det vil stikke litt utafor.. Forran skal det gå greit med 8.5*19 et 16 mener jeg? Synspunkter,bilder og erfaringer mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2007 Hei sann Frode. Jeg kjører 10X 18 med ET 20 på TT`n!n Da kommer felg litt utenfor bakskjerm men ikke hatt noen problemer med subbing da det er KW på bilen. Bare og kjøre med 255-265-275 dekk det så skal vil jeg tro det skal gp bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2007 En Tysker jeg kjøpte Porsche felger av hadde de på en S3. Han hadde 10x18 ET47 bak med 20 mm adapter (dvs ET27) Det gikk visst fint uten noe problem. Et lite dårlig bilde av bilen til Mathias EDIT: Han hadde 8,5x18 ET 27 foran også,det gikk også uten problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2007 På a3'en kjørte eg med 20mm adapter bak. Da ble innpresset ET 25 bak. Fikk skjermene breddet 3cm på hver side og kjørte på 255/35-18 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2007 En Tysker jeg kjøpte Porsche felger av hadde de på en S3. Han hadde 10x18 ET47 bak med 20 mm adapter (dvs ET27) Det gikk visst fint uten noe problem. Et lite dårlig bilde av bilen til Mathias EDIT: Han hadde 8,5x18 ET 27 foran også,det gikk også uten problem. Så en S3 med 10*18 porsche hjul før jul, og dersom det er orginalt med et 47 på de bakfelgene så gikk det helt kant i kant med hjulbuen. Altså 10" med 20 mm adapter = et 27. Med 60-70 mm senk vil jo felgen komme lengre inn også, så da bør dette bli helt perfekt tror jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2007 felger du har funnet deg nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=68015 Kan se litt hvordan det ser ut på bildene her da! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2007 Trenger litt hjelp fra dere! 10*19 bak på Audi s3 med et 22, vil dette gå noenlunde greit på?Har søkt, og funnet a3`n til Arve med 11" bak, men finner ikke noe om inpress på felgene. Jeg tror det vil stikke litt utafor.. Forran skal det gå greit med 8.5*19 et 16 mener jeg? Synspunkter,bilder og erfaringer mottas med takk Synes alle sier at alt går bra her jeg... Kan tyde på 2 ting: Enten så er bilen høy og stiv, eller så husker man feil Neida, er sikkert mye som går bra, men aldri lurt å sammenligne 18, 19 og 20 tom og kun tenke bredde og offset. For å ta et eksempel: Hadde 9,5x18 ET30 bak på min Passat 3B og det subba aldri. Hadde 9,5x20 ET43 bak på Passat 3BG og da subba felgen i skjermen selv om felgen stikker 13mm lengre inn! Dette fordi felgen er mye nærmere skjermen med større felg. 10x19 ET22 bak på S3 vil stikke godt utenfor (endel dårligere plass på S3 enn TT hvis jeg ikke husker feil) og eneste måte å få til dette på er å ha et superstrekt dekk som smyger seg innunder bakskjermen. Så må bilen være knallstiv bak, ellers så subber, ikke dekket, men felgen rett i skjermen. Dette er nok større problem med 225/30 dekk enn 235/35, men sistnevnte eller 265/30 19 er ikke så mye dekk det heller. 8,5x19 ET 16 foran kommer heller ikke til å se lurt ut uten at bilen er så senket at dekket går oppi forskjermen og da må man ty til supersmale 215/35 dekk. Generelt er jeg skeptisk til "smale" felger med lavt offset fordi hjulet blir sittende helt feil under bilen. Men skjønner problemet med at man vil 5x112 eller 5x130 felger og da må man ha 20mm spacer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2007 fikk plutselig litt lyst på slike porsche felger no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2007 fikk plutselig litt lyst på slike porsche felger no da e det bare å tipse pål om nokken til salgs på ebay,som han kan kjøpe,vente 1mnd så kommer dei til salgs på forumet til godt under halve prisen:) pål deal hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 5, 2007 Hørtes ut som en jævla go deal Pål fikser du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 5, 2007 da e det bare å tipse pål om nokken til salgs på ebay,som han kan kjøpe,vente 1mnd så kommer dei til salgs på forumet til godt under halve prisen:) pål deal hehe! Har alltid tjent penger på dei felgene jeg har solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 5, 2007 Har alltid tjent penger på dei felgene jeg har solgt starte nettbutikk du da http://www.pålporschefelgspesialisten.no men nok off topic. måtte bare:) s3n kledde veldig dei porsche hjula ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...