#1 Skrevet Juni 23, 2004 Lurte bare på om det er mulig å bestille club-logo til å ha på vindu o.l! Har dere noen som er litt større enn de to jeg fikk når jeg meldte meg inn i VACN? En annen ting: De der treffene på Mac'ern; er ikke det mest for de som bare bruker penger på bilen sin? Ikke noe galt i det, for jeg skulle veldig gjerne gjort det sjøl!! Har en "sugediesel" som alle her på forum kaller det. dvs. 2.4D. Er det noen andre caraveller som pleier komme på dette søndagstreffet? ONE CAR TO RULE THEM ALL; CARAVELLE KNOCKS U DOWN.... (hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2004 hei du ittenavns bror :rolleyes: større merker må nok ordnes sjøl.. og når det gjelder mac møtene så er de for alle... du trenger ikke bruke så mye som ei krona på bilen for å ver med der... det e helst for d sosiala.. ikkje for å sogla på bilane... dette kjøre eg i... påkosta?: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2004 Ja der e vert fall en som hete Kenneth så pleie å stilla på lokallaget me en caravelle, men d gjør jo ingenting om der komme en t Så du må bare føla dg velkommen å stilla neste gang der e treff (4/7-04) Vis eg ikke huske helt feil så va d vel en som fylte året den dagen så vis han ikke ska ha selskap jemme sjøl den dagen så kan me jo håpa på at han og stille me kaka t oss !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2004 Vet jo at caravelle er ypperlig på treff, spesielt fra midnatt til 7-8 tiden om morningene JO flere som kommer på lokallagstreff, jo desto bedre er det! Velkommen skal du være! Du tenker kanskje på et slik logo? Kjenner ikke eieren, men kanskje andre er på forumet som videre formidlet kontakt/info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2004 Hvilken font brukes i logoen da? Om man vet det, er det jo ingen sak å få kjøpt streamere o.l på bestilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Vet jo at caravelle er ypperlig på treff, spesielt fra midnatt til 7-8 tiden om morningene JO flere som kommer på lokallagstreff, jo desto bedre er det! Velkommen skal du være! Du tenker kanskje på et slik logo? Kjenner ikke eieren, men kanskje andre er på forumet som videre formidlet kontakt/info Kjenner han jeg... Trur han har fått laget logoen på samme sted som meg... Er sånn butikk som lager skilt å reklame å sånn... Når jeg spurte om skrift-type å sånn hadde han skrift-typen til de vwaudi-club klistremerkene... Så det var ikke noe problem.. Hør innom en butikk som lager reklameskilt å sånn... Så kan de sikkert hjelpe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2004 et bilde av min logo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2004 Flotte streamers, men de bler litt i største laget.....kona protesterer... Takker tipset om reklame-sjapper. Det er godt mulig at "Alfabet" har noen ideer. De holder vel til oppe på forus... Tenkte jo på en litt rånete text da; "One car to rule them all" eller noe slikt...... Flott bil du hadde etternavn-broder! Jeg har forresten en 84 mod golf GTI som er i elendige stand.....kunne jo kommet med den! Han drar himla godt på axen, men ser jammen ikke ut.... Vel, jeg har fått mange gode tips på forum om styling av T4, så nå er det bare å planlegge og spare litt grunker, så kommer jeg snart til macern. Det blir kjekt..... Har en liten så "ting" med kona (hun er overhodet ikke intr. i bil) om at mitt mål er å stæsh opp caravellen, reise på stortreff neste sommer, og hanke inn et trofee......det er målet. tiden vil vise...... Stian Korneliussen -Golf GTI '84 (Stinger) -Caravelle "Sugediesel" '93 "One car to rule them all" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 24, 2004 Du bør prøve Kellys også på pris. Jeg fikk lagd noe der hos det til 800,- mot 3200,- på Alfabet!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 24, 2004 Du bør prøve Kellys også på pris. Jeg fikk lagd noe der hos det til 800,- mot 3200,- på Alfabet!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 25, 2004 800.- i stedet for 3200.- er jo ganske sprøtt..... Etter at jeg logget meg inn på forum for første gang innså jeg at det eksisterer et helt annet, og levelig, prisnivå på både utstyr og stæsj til bilen min. Jeg hadde faktisk regnet med (for mindre enn 1 mnd. siden) at jeg kom til å måtte bruke nærmere 40-50 tusen for å fresh opp bilen min. Nå er realiteten en helt annen.... Disse sidene er ypperlig...... Prøver forresten å få med meg en annen kompis som nettopp har kjøpt seg CARAVELLE, til Mc-treff 4 juli. Han er på gli..... Kanskje han blir medlem òg!! ONE CAR(AVELLE) TO RULE THEM ALL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 25, 2004 800.- i stedet for 3200.- er jo ganske sprøtt..... Etter at jeg logget meg inn på forum for første gang innså jeg at det eksisterer et helt annet, og levelig, prisnivå på både utstyr og stæsj til bilen min. Jeg hadde faktisk regnet med (for mindre enn 1 mnd. siden) at jeg kom til å måtte bruke nærmere 40-50 tusen for å fresh opp bilen min. Nå er realiteten en helt annen.... Disse sidene er ypperlig...... Prøver forresten å få med meg en annen kompis som nettopp har kjøpt seg CARAVELLE, til Mc-treff 4 juli. Han er på gli..... Kanskje han blir medlem òg!! ONE CAR(AVELLE) TO RULE THEM ALL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 25, 2004 Ja nå var det ikke noe dekorklister til frontruten jeg skule ha. Men uansett så gjenspeiler det litt av pris nivået som er ute å går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 25, 2004 Ja nå var det ikke noe dekorklister til frontruten jeg skule ha. Men uansett så gjenspeiler det litt av pris nivået som er ute å går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Cato M.Olsen Ja der e vert fall en som hete Kenneth så pleie å stilla på lokallaget me en caravelle, men d gjør jo ingenting om der komme en t Så du må bare føla dg velkommen å stilla neste gang der e treff (4/7-04) Vis eg ikke huske helt feil så va d vel en som fylte året den dagen så vis han ikke ska ha selskap jemme sjøl den dagen så kan me jo håpa på at han og stille me kaka t oss !!!! går jo an å ordna bursdagsparty på mac'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 28, 2004 Opprinnelig postet av Roger Lie går jo an å ordna bursdagsparty på mac'en En i klassen min på hennes 16 år dag hadde det. Fikk hatter og fikk lage vår egen soft-is. Kjempe greier det :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 29, 2004 Jeg vil veldig gjerne ha en sånn hatt.....haha...not! Men i en gjeng med så mange TØFFE gutter, er det vel lite sannsynlig at noen i det hele tatt dukker opp med kake.??? "Æ kan bake!" (reklamen på TV). Vel jeg kan faktisk bake kake, men den er nok ikke så populær......gulrotkake med melisglassur.....Noen som vil ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 29, 2004 Vi er gjeng med skikkelig TØFFE gutter Gi oss en øl eller to du! neida, kake er godt det! Men noen kalde øl på en gresk strand frister litt mer enn en milkshake på mc`n. Ha det hyggelig dere som kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 29, 2004 jo takk skal du ha! du får ha en god tur...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...