#1 Skrevet Januar 5, 2007 Jeg har en golf 2 å her er det mekaniske speil, å jeg skulle gjerne vite hvordan jeg kunne fått dette til å bli elektrisk.. noen som vet? skal ha noen M3 speil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2007 Du trenger ledningsnett og bryter til orginale el.speil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2007 ja, nå har jeg kjøpt sånn bryter som kan stille speil fra ebay.. hehe.. Så er det detta ledningsnettet da.. blir det bare + spenning inn som fordeler seg ut etter bryteren eller er dette noe veldig vanskelig? Noen som har gjort dette før som kan forklare meg fremgangs måten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2007 eg har ikkje vert borti dette men meiner det blir ledninger mellom speil og bryter og strøm (+ og -) til bryter eller speil. har du link til der du kjøpte?? vurdere å ha dette sjølv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...