#1 Skrevet Januar 5, 2007 Er på leting etter felger til min nye G3 og lurer på hva jeg bør gå for av 17 og 18 og event bredde og dekkvalg, skal ha gewinde:) Dette er selvsagt ment til bruk for sommern, må jo begynne tidlig å lete! Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2007 Er på leting etter felger til min nye G3 og lurer på hva jeg bør gå for av 17 og 18 og event bredde og dekkvalg, skal ha gewinde:) Dette er selvsagt ment til bruk for sommern, må jo begynne tidlig å lete! Takker for svar:) Spørs hvor lav bil du vil ha og hvor dyre dekk du vil kjøpe 225/30 18 er jo superlavt og dyrt, men kanskje litt bredt... 205/35 18 er jo mulig. Ellers er 17 tom mer "trygt" ang subbing, f.eks 195/40 eller 205/40 17. 225/35 hvis du vil tøffe deg litt mer. Mitt råd er: Finn en felg du liker og vurder deretter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2007 Jeg kjøpte 17" til min Vento på tirsda'n. TSW Rib med 215/40-17. Tror det blir bra med 50/40 senking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2007 jeg har noen tt felger til deg anders.. 17" 7.5" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2007 12.500,- som det står i bilannonsen din? Er blakk jeg, og skal jeg ha såpass "dyre" felger må jeg spare noen mnd;) men jeg digger felgene dine esse! Hehe.. De jeg har "bestemt" meg for foreløpig er 17x7,litt smale, (7" tror jeg) men de er så fete i sin helhet syntes jeg så det dekker opp for bredden.. Røper det ikke, ikke han andre som vet om de heller håper jeg;) EDIT: Har funnet de i 17x8", hva slags dekkdim? 205/40? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2007 Svarte porsche cup, 7x17 fremme og 8,5x17 bak med 195/40 seff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2007 vet det er fett, men vil helst slippe adapter og de jeg har funnet nå har jeg ikke sett på G3 før og dessuten er de på lik høyde med disse i hvor kule dem er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2007 Hvilken et er det på felgene da? jeg hadde 205/40 17 på mine sommerfelger. de var 8". ET32 subba både her og der foran hvis det ble for lavt.. Bak subba det ingenting, men det pga syncro, hjula stuper jo innover når jeg går lavt så.. Angående porsche felga får du de i 5x100 og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har 1.8 og 4x100 vet du, så adapter må jeg ha uansett, hvis ikke jeg bytter til vr6 spindel og det greiene der, men ser ikke helt vits i det på en 1.8 som er et nokså lite budsjett prosjekt. Skulle jeg hatt porsche-felger måtte det blitt ekte felger med 5x130 eller 120 eller hva det nå er:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...