Anbefalte innlegg

Da har snøen begynt og falle i Porsgrunn! Og typisk, nå har vi vært uten snø hele desember, Og først når jeg ikke har bilen hjemme så kommer snøen! typisk!

 

Håper den legger seg nå da og blir til noe:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå snør det ingenting, egentlig greit for meg siden jeg har fwd :P . Har dog en *sensur* med 4wd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja fader røske.. jeg hører folka sier at det snør.. Stakar bilen min står ute på parkeringa og fryser.. jeg har ikke trekk over den :o :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja endelig snør det i skien også! ( har ei 5 år gammel datter som har ventet lenge nå:o )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he, he!! Kan tro hun blir glad for den snøen ja..

 

Jeg gledet meg som en unge til snøen kom jeg også, da jeg hadde 200sx.. Men nå liker jeg heller tørrere veier.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også var det slutt på snøen: mad : Men, nå er det griseglatt på veiene værtfall! Det er sikkert og vist!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er ganske glatt.. Jeg lærte i går at det er en fordel å holde lavere fart enn fartsgrensen enkelte steder.. Bremselengden er jo x10 :S Jeg rakk heldigvis å stoppe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da snakker vi snø igjen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snø: smil : Så da blir det vell litt ut og kjøre og røske i håndbrekket:p siden passaten er og får ny clutsj:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe!! Det er litt moro med ESP også.. den legger seg jo faktisk breit ved å bare svinge av og til :) (om det er ESP som gjør det)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det snør tilogmed i Moss :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solkysten Langesund. Ja, det har "snødd" litt i dag, men nei det har ikke lagt seg! Nydelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes det er deiligst når det har lagt seg og frosnet jeg.. slik at man slipper vaske bilen 4 ganger om dagen pga. søle :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nå snør det igjen! (Gransherad)

 

Og med litt frisk satsing gikk det slik;) ehhe

 

IMG_0285Medium.jpg

IMG_0286Medium.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe!! Det er litt moro med ESP også.. den legger seg jo faktisk breit ved å bare svinge av og til :) (om det er ESP som gjør det)

 

ESP gjør det stikk motsatte. Det er den som hindrer bilen å sladde og gå rett frem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digg med quattro når det kommer to biler ryggende nedover bakken, og en kan stoppe midt i bakken, slippe de andre ned, og kjøre rett opp =) He he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde heller ikke det var mulig å ligge breit med ESP...? Går ikke med min i alle fall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner bakhjulstrekken min gitt.. hadde vært noe med 4x4 nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ESP gjør det stikk motsatte. Det er den som hindrer bilen å sladde og gå rett frem.

 

hmm, min sklir godt til sidene med ESP på.. klarer fint å brekke med også.. (Ikke at jeg driver med sånt, da hadde nok gamle Winther gått på veggen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, min sklir godt til sidene med ESP på.. klarer fint å brekke med også.. (Ikke at jeg driver med sånt, da hadde nok gamle Winther gått på veggen)

 

 

Men har du da trykt på ESP knappen i forkant? Lyser den gule lampa i dashen når du sladder, eller blinker den?

 

Den godtar en liten sladd, men skal stoppe den ganske raskt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blinker når jeg spinner, får ikke høyt turtall med ESP på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WHOHO;D og snøen laver ned:D Endelig godt jeg har 2x quattro med 5èr og ingen går!!! HURRA!

 

Passat 1.9tdi 3b stv. er bilen som blir farta rundt med nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vekk i morgen :)

 

Tulling;P Se på snøsjokk på offtopic. Se og mye snø som har kommet andre steder i nærheten her! Masse mase snø;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor pokker er den globale oppvarminga vi ble lovet???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.