Noen som har testet ut Glare bilpleie ?

Anbefalte innlegg

Har hørt mye bra om Glare sin polish med ett glass produkt som visstnok skal ha en spesielt bra effekt. Men har aldri hørt bra ting fra pålitelige folk. Og vinteren er ikke tiden for å teste det ut.

Noen som har gjort det?

http://www.glare.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er så superbra, hvorfor har ingen hørt om det før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, jeg har aldri sagt at det er SÅ superbra. Men at de har et bra produkt er jo meget mulig. Glare er så vidt meg bekjent kjøpt opp av en stor importør i Norge som leverer utrolig mye bilrelaterte deler. Kolberg Caspary for å være mer direkte. Før jeg fikk med meg at Kolberg hadde kjøpt de opp så trodde ikke jeg det var noe seriøst. Var litt for mye skryt på siden.

Er et forholdsvis nytt produkt i norge. Men på full fart opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke vet jeg... kan hende det har noe for seg, men etter å ha googlet litt rundt kunne jeg ikke finne noen overstrømmende positive fordeler med det i forhold til andre produkter. Det var i tillegg ganske dyrt, så jeg kommer nok uansett til å holde meg til Meguiar's :)

Forresten er det fullt mulig å holde bilen ren, pen og polert i vinterhalvåret :) Det kommer bare an på viljen, og tilgang til et lokale som ikke holder kuldegrader...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp har en vel 5 lag Sealent fra Meguirs jeg... så jeg klager ikke.

Har endel Meguirs produkter i klargjøringsavdelingen på jobben. Og det er ingen over og ingen ved siden av...

Men det var mye skryt på siden til glare. Men fant lite positivt ellers. Derfor jeg ville høre om andre hadde prøvd det.. jeg tror nemlig det er luftslott hele greia.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen gang prøvd lahega produkter?

Jepp har en vel 5 lag Sealent fra Meguirs jeg... så jeg klager ikke.

Har endel Meguirs produkter i klargjøringsavdelingen på jobben. Og det er ingen over og ingen ved siden av...

Men det var mye skryt på siden til glare. Men fant lite positivt ellers. Derfor jeg ville høre om andre hadde prøvd det.. jeg tror nemlig det er luftslott hele greia.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat hatt en selger innom fra KCL og han skrøyt Glare langt oppi skyene.

De hadde testa på en Golf 5 R32 som visstnok hadde blitt heeeeeelt rå i lakken.

Ifølge selgeren så hadde gutta fra Møller aldri sett på maken og formelig gikk ned på kne....:tilber:

Nja skeptisk, men han skulle sende meg noen prøver så får vi se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat hatt en selger innom fra KCL og han skrøyt Glare langt oppi skyene.

De hadde testa på en Golf 5 R32 som visstnok hadde blitt heeeeeelt rå i lakken.

Ifølge selgeren så hadde gutta fra Møller aldri sett på maken og formelig gikk ned på kne....:tilber:

Nja skeptisk, men han skulle sende meg noen prøver så får vi se.

Vet at gutta nede på klargjøringen på Bekkelaget hadde test av dette for 2 uker siden,skal sjekke opp om hva de synes jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har hørt noe mer?

Jeg prøver ut Glare på felgene mine nå, tenkte å få best mulig beskyttelse på de så de ikke blir så stygge:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se på denne tråden: http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=212&hl=

De snakker stygt om andre merker for å fremheve sitt eget? Dette er noe jeg finner lite positivt. Får meg iallefall ikke til å se noe positivt på deres produkt. For å ikke snakke om at det er dyrt. 350 ml for over 400 kr? hmm.

Sier også at de er "store" i USA. Jeg er på alle detailingforums som er i USA/verden, og det er LITE eller ingen snakk om GLARE.

Men jeg kan ikke si at det er dårlig før jeg har prøvd det selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo så mange merker å forholde seg til for tiden.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.