#1 Skrevet Juni 23, 2004 Fant ut i går at jeg kjørte uten bremselys, byttet sikring. Da jeg bremset etterpå hørte jeg at sikringen gikk igjen... Er det noen som har hatt dette problemet, regner med at det er overledning et sted... "Kanskje en grønn en :)" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2004 Spørs om det ikke er en ledning som ligger å kortslutter en plass da ja. . . Bare å begynne å feilsøke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2004 JA, får sette i gang... KAnne med kaffe og et multimeter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2004 Prøv og napp ut pluggene til lysa først....kan hende det er en "gul overledning" i lykta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2004 Det skal jeg gjøre first thing in the morning, men er litt redd det er i det ekstra bremselyset. Vinduspusseren bak begynnte plutselig å gå av seg selv i går og, så det kan være i overføringen til bakluka Men vi får se i morra, nå tror jeg at jeg køyer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...