Anbefalte innlegg

hvor kan jeg kjøpe grøftelys til a4? lik de orginale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med veng.no om de har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja var ikke mye de hadde der til b5 nei, flere forslag!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Katalogen deres online funker dårlig. Send mail og spørr. De hadde tåkelys til min New Beetle til 600kr før VACN rabatt.. Det er kvart pris av original.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella/Hellanor kan meget mulig ha grøftelys til din bil....

Verdt å spørre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ikke noe reser på bruk av nettet, men er siden til hellanor noe tungvint? eller har de ikke netthandel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

norsk bildelsenter. Der har de sikkert brukte også, om det skulle være interessant. Eller så må du bare kjøpe hos en audi forhandler. Koster vel ca 1000 for hver lykt når jeg spurte for et par år siden. mulig de har gått opp litt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ikke noe reser på bruk av nettet, men er siden til hellanor noe tungvint? eller har de ikke netthandel?

Hellanor har ingen nettbutikk som jeg vet. Men veldig mange forhandlere som kan få tak i produktene deres. De er vel en av norges fremste på ekstra lys og reserve lykter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

norsk bildelsenter. Der har de sikkert brukte også, om det skulle være interessant. Eller så må du bare kjøpe hos en audi forhandler. Koster vel ca 1000 for hver lykt når jeg spurte for et par år siden. mulig de har gått opp litt?

 

 

Veng.no får tak i org Valeo som sitter på min til ca 650kr pr stk. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja var på hellanor i dag, men jeg ønsker å bygge om til lyktene som er på 2002 og utv. ( de runde ikke avl. som er org. på min 96), men er det mulig å få tak i noen som passer, uten om møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

orginalt på din er vel tåkelyset innbygd i hovedlyktene..

 

du har kanskje ett sett fra Hella som er montert nede i fangeren??

 

Om du da skal bygge om til -99 mod og nyere er vell kanskje festene i fangeren, ergo du må fikse disse selv eller bytte fanger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker å skifte front jeg da? noen som har noen anbelinger?gjerne med bilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.