Anbefalte innlegg

Broderen har kjøpt seg en Golf 1,9 TD 1992 mod som olje lampa blinker på hele tiden. Han som solgte påstod at trykket var målt og var OK og at det bare var en jordingsfeil som var årsaken:confused:

Er dette riktig eller er det noe annet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være riktig ja, sjekk over alt av ledninger som går ut fra føleren i blokka på motoren og se at det ikke er brudd på ledningen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve føleren er vel også et noe kjent problem..? jeg har hatt det problemet på et par hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det føleren som står på toppen av filtret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde også en golf 3 der lampa blinket hele tiden. det var føleren, tok å byttet til noen brukte følere jeg fant fra golf 2 og det ble i orden igjen. mener begge følerne satt på toppen av filteret på den 1,8 90 hk golf 3`n jeg hadde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det føleren som står på toppen av filtret?

 

Tror den har en nede på filteret slik du sier pluss en i bakkant av topplokket. Altså området over girkassa. Spørs bare hvem av disse som evt er sunn.

Er vel uansett ikke dyrere enn at du kan skifte begge for sikkerhets skyld. Hender disse begynner å lekke og gi dårlig kontakt. ( Oljesøl rundt kabelsko inni mansjetten )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.