#1 Skrevet Januar 6, 2007 Kan noen lede meg til de som selger sånn (bilde)? Vil ha sånne i s2'en min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2007 Det er jo mange som selger slike instrumenter, men de selger vel gjerne kun instrumentene også. Resten av "patenten" for å få det innfelt i en av luftdysene er vel gjerne "hjemmelaget" (?). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2007 Har en ligende på vei i posten, med s2 logo istedenfor. Tøff men den koster, kommer vel på rundt 1000kr eller mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2007 Har en ligende på vei i posten, med s2 logo istedenfor. Tøff men den koster, kommer vel på rundt 1000kr eller mer Link Rui? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2007 Ja, det var liksom innfellings-patenten jeg var ute etter.. =) Jeg har instrumentene.. Hvor var det du kjøpet din da Rui? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2007 hos totsteile.ch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2007 1000 spenn. Laget av gull da eller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2007 1000 spenn. Laget av gull da eller. He he, man kan jo begynne å lure noen gager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2007 er det ikke mulig å få frest ut noe lignende? bruker jo freser på plexi og slikt de som modder pc kabinettene sine! vet ikke helt hvor men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 6, 2007 Hvis noen har noen andre gode løsninger for å montere 52mm instrumenter i dashen så tar jeg gladelig imot forslag.. Vil ikke ha sånn jalla a-stolpe greie.. blir for mye ledninger og ikke noe sted å gjøre av det.. Hvis noen lager sånne som på bildet betaler jeg for det.. Er ikke så dreven med plastikk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2007 Ingen som hadde gode ideer nei? Det har jeg vanskelig for å tro.. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 8, 2007 Jeg lagde et hull i luftegitteret jeg enkelt og greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 8, 2007 Kan sikkert lage sånne jeg, kanskje ikke med Audi ringene, men... Kan se litt på det. Laget en til en Coupe Quattro. Denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 9, 2007 Er dette i luftdysene i midtkonsollen eller nede i mellom setene? Jeg trenger holder til 3 målere og hadde håpet å få dem inn i de luftdysene da det passer akkurat med 3 målere og ikke blir så langt å flytte blikket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 9, 2007 Ok. Den jeg laget var i luftespalten i en Coupe Quattro typ 85, (gamle typen), men skal nok klare å lage noe til den typen bil du har også. Skal få tak i et ekstra sett med sånne luftespalteriller jeg, så skal jeg se hva jeg får til. (Skaffer det lett i morgen.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 9, 2007 Ikke det beste bildet, men fikk laget en slik plate som du såvidt ser på bildet. Passer i åpningen til luftedysene og har feste for tre instrumenter + mobiljolder. Ikke ferdig med skikkelig innfestning ennå så det er etter "strips-metoden" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...