#1 Skrevet Januar 6, 2007 Er det nokon her på forumet som har montert Dybvik sine Xenon sett på en A6 4B her? Vil gjerne høyre om erfaringer, tips, og om det er spesielle ting å tenke på ved installasjon. Mvh, Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2007 Tjaa,ser jo at du egentlig spørr om A6en,men kan aldri tenke meg at det er noge særlig vanskeligere å montere på ein A6,har montert 3stk av disse settene(2sett på ein A4-b6 og 1sett på ein Passat),alle disse fungerer utmerket så langt,på min egen A4 fikk eg litt problemer me at lyktene begynte å dugge,om det skyltes selve monteringen eller at det blir mindre temperatur inni selve lyktekassen veit eg ikje(Xenon pærer35W,Halogen50W), men eg begyndte nå å leite etter info om dette problemet,og fant fort ut at ein del Audier har dette probl,spesielt A4 og A6,eg trodde først at eg ikje hadde fått lyktene tette etter monteringen,men der tok eg feil,eg måtte faktisk lage til lufting av lyktene,då forsvant problemet(tips frå forumet her) Hmm var vel ikje så mye til hjelp dette men men for å si det sånn så er mine erfaringer me selve settå knallbra...........er jo folk som selger her på forumet også da(litt billigere kan du sei) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2007 Er vel ganske plug and play uansett hvordan bil det er, gitt at det er plass å komme til på baksiden av lykten. Er det ikke det så blir det litt mer montering / demontering, men fortsatt ganske enkel jobb. Med plass å komme til mener jeg da at det bør være enkelt å skifte vanlig pære på lyktene. Går nok bra og lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...