#1 Skrevet Januar 6, 2007 ser ut som jeg må skifte pakninga som sitter i dørkarmen på min 91 audi coupe pga lekkasje,noen som har ide hvor mye den koster originalt? noe som sier meg at de skal ha blodpris for denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2007 ser ut som jeg må skifte pakninga som sitter i dørkarmen på min 91 audi coupe pga lekkasje,noen som har ide hvor mye den koster originalt?noe som sier meg at de skal ha blodpris for denne.. 1000-1300 til S4 C4, husker ikke eksakt. Men det kan jo være rimeligere til Coupe. Listen rundt takluken til S4`n kosta ca 2000,- Sykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2007 Blodpris? Ja, det kan du vel godt kalle det... 3000,- pr stk ifølge denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2007 Dæng! som sagt så hadde jeg en følelse av at dette ikke ble billig,men 3000 var da litt over det jeg hadde forventa,hehe.huff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...