#1 Skrevet Januar 6, 2007 Hei, sliter med en vannlekasje på passasjersida på a6en. har vatn under interiøret og det later til å komme inn under kjøring. tips om kvar eg skal begynne å leite? -anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2007 du må se om klima anlegget er tett i røre under hanskerommet jeg har hatt problemer med det på min a6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2007 høres ut som varmeapparat register... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2007 Tips om feilsøking for å slå fast om det er varmeapp register? God verkstad i Bergen for å få dette fiksa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2007 dogger vinduene,søt lukt,gulvteppe blir bløtt,vann på motor minsker.hvis det er varmeapparatregister... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2007 du må se om klima anlegget er tett i røre under hanskerommet jeg har hatt problemer med det på min a6 Hei Chris Thomas, kan du komme med litt tips for korleis eg kan sjekke dette (tilgang, test, osv), eller utdjupe litt problemet du har hatt? Mvh, Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...