#1 Skrevet Januar 6, 2007 Oljelampen min blinker selv om det er olje og oljetrykk noen som har en anelse av hva det kan være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2007 Oljelampen min blinker selv om det er olje og oljetrykknoen som har en anelse av hva det kan være?? Hei. prøv å ta ut instru. og vask kontaktene bak der og sett de godt på! Dette er KUN hvis den lyser en gang i blandt. Hvis den lyser hele tiden sitter det en føler ikke langt unna termostaten som må byttes!! : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2007 Hei. prøv å ta ut instru. og vask kontaktene bak der og sett de godt på! Dette er KUN hvis den lyser en gang i blandt. Hvis den lyser hele tiden sitter det en føler ikke langt unna termostaten som må byttes!! : vinke : Og den heter oljetrykksbryter, på min svettet den her, lakk mer ved pådrag når denne var gåen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2007 Den lyser ganske ofte, så jeg skal prøve å bytte denne oljetrykksbryteren. Takk for hjelpen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...