HJELP!Riper i skjermen foran og støtfanger

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fruen var så uheldig å kjøre i en murvegg med bilen min mens jeg var på jobb :-(

 

Resultatet kan dere jo se på bildet,og det jeg trenger hjelp til er forslag til noen gode folk som kan fikse dette i Drammens området og den siden av Oslo? Noen som har erfaringer og mindre heldige erfaringer med noen?

Sjekka prisen hos Albjerk og de mente dette kom på 8000-10 000 siden det er en S3...

05-01-07_1337.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle likt å hørt begrunnelsen for hvorfor det skulle vær forskjell på pris pga dette er en S3........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle jeg likt å vist også... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvem skulle "fixes"?? Var det bilen eller fruen? Jeg tror jeg ville fått noen til å "fixe" fruen om det var her i huset...: bråk :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper 4-5 lapper i lakkering. hele skjermen og fangern.

ca det de skulle ha for skjerm og fanger når jeg spurte på Olsen billakkering i fredrikstad da golfen trengte lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvem skulle "fixes"?? Var det bilen eller fruen? Jeg tror jeg ville fått noen til å "fixe" fruen om det var her i huset...: bråk :: bh :

Alle kan være uheldig............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Fruen var så uheldig å kjøre i en murvegg med bilen min mens jeg var på jobb :-(

 

Resultatet kan dere jo se på bildet,og det jeg trenger hjelp til er forslag til noen gode folk som kan fikse dette i Drammens området og den siden av Oslo? Noen som har erfaringer og mindre heldige erfaringer med noen?

Sjekka prisen hos Albjerk og de mente dette kom på 8000-10 000 siden det er en S3...

 

Som medlem i klubben har du jo også tilgang til denne rabatt avtalen her:

 

Tilbud på reparasjon av skade:

 

15% på karroseriarbeid

 

 

Vi kan også tilby en fastpris på lakkering av front (panser, forskjermer og frontfanger)med demontering og montering for alle medlemmer i VW Audi club. Pris 5490,- eks mva.(evt. bulker kommer i tillegg)

 

For timebestilling ring 67 15 43 50 eller bestill online på http://www.bb.no

 

Adresse/kontakt

Sandvika Biloppretting

Kontaktperson: Henning W. Johansen

Olav Ingstadsvei 10

1351 Rud

Tlf 67 15 16 90

 

Har ikke brukt disse selv, men er vell kanskje noen andre her som har gjort det og kan komme med erfaringer rund jobben de gjør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,kjerringa mista lappen på den bilen og må betale det det koster å fikse den! Eneste grunnen ha ga på Albjerk var at det kosta 2600 å fikse en S3 skjerm mot ca 1400 for en vanlig A3,ennå da var det ikke snakk om å bytte skjermen! Latterlig spør du meg! Men,skal ta å sjekke med Sandvika Biloppretting og høre. Hvis det er noen som har erfaring med disse så si gjerne i fra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,kjerringa mista lappen på den bilen og må betale det det koster å fikse den! Eneste grunnen ha ga på Albjerk var at det kosta 2600 å fikse en S3 skjerm mot ca 1400 for en vanlig A3,ennå da var det ikke snakk om å bytte skjermen! Latterlig spør du meg! Men,skal ta å sjekke med Sandvika Biloppretting og høre. Hvis det er noen som har erfaring med disse så si gjerne i fra!

 

 

Er vel nesten det mest latterlige jeg har hørt også.. Skal ikke koste 1200 kroner mere å fikse pga at skjermen er litt breiere enn en A3?? Nei, da hadde jeg tatt kontakt rett til en lakkerer som kan se på skaden og si en pris på dette i stede for å bare kikke i "prislista".... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok sandvika er et godt sted å begynne. Men kontakt med en lakkerer som har litt innsikt i detta hedde nok ikke vært så dumt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Så lenge det ikke er mer skade enn det som er på bilde, kan vi gjøre jobben for 6500 inkl mva hos Norsk Bildelsenter

 

 

mvh

 

Pål Andre Fredriksen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ved et par anledninger hatt bilen hos Buskerud Karosseri i Solbergelva. Er veldig fornøyd med jobben de har gjennomført. Det sies at Albjerk anbefaler disse når de er overbelastet selv. Fadern kjenner han som driver stedet, så jeg får veldig gode priser, men du kan jo ringe han å høre hva han kan tilby hvis det er av interesse.

 

Tlf 32 23 65 00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.