#1 Skrevet Januar 7, 2007 Da har jeg anskaffet meg ny helårsdoning! 97 A6 2.5tdi quattro avant. Bilder kommer i morgen siden jeg akkurat har kommet meg over på rett side av fjellet igjen (og bilen trenger en liten sprut med hageslangen før posering foran kamera for og si det sånn:) ). Utenom nedslitte skiver og klosser, så var bilen bilen mye bedre enn forventet. Alltid et pluss det! Så hvis du leser dette Paul Haakon , så kan du bare fyre igang en bestilling på nye klosser og skiver Go natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2007 Grattis. Får ikke fatt i deg på tlf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2007 Nei, det har sine årsaker det. Blir ikkje noen bilder av bilen med det første heller. Tlf og kamera har blitt overkjørt Ikkje spør! Ring på madamen sin tlf ,Paul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2007 Grattis med ny doning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2007 Bilen er helt sjef. Og ganske strøken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2007 grattis Christer kanskje eg må trille en tur oppom å se på den en dag.. må bare få gang på min først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2007 Takker for gratulasjonene! Legger inn et par nyvaskede bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...