Anbefalte innlegg

Hvilke dekkdimensjoner er å anbefale til 20" på A8?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer vel helt an på hvor brei felgen er det : smil :

Hvilken bredde på felgen er det er snakk om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke. Kan gjerne få tips om hvilken kombinasjon med felgbredde og dekk som blir seendes best ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

255 er jo mye brukt på A8, da helst på 9" breie felger. feks 255/35/20 skulle vel passe bra. Om du bestemmer deg for felger først, er det alltid lettere å velge dekk etterpå : smil : Det har iallefall jeg erfart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke. Kan gjerne få tips om hvilken kombinasjon med felgbredde og dekk som blir seendes best ut

Det er generelt god plass til hjul på Audi A8, så spørsmålet blir egentlig om du vil være litt forsiktig å velge 9 eller 9,5x20 med 255/35 20, eller ta den helt ut og velge 10,5 eller 11x20 med 285/30...

Kjenner en kar som har 9x20 ET40 med 245/35 20 på sin A8 og da kunne han fint sette på 1 cm spacere rund baut.

Ellers sluker jo A8 større felg enn 20 tommer også, men da blir det selvsagt dyrere både felg og dekk. Hvis ikke noen har noen pent brukte 21 toms dekk å selge deg... :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22" går vel greit om du har litt negativ camber også;) Men 20" er iallfall ikke værst på A8, tenkt på hvilken felg du skal ha eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo sett på en del. Var innom sharif og titta men det nitriste utvalget han har å by på så får jeg se hos andre. Vil ha noen som er ganske heldekkende (merche-look) siden jeg synes det er veldig kledelig på disse bilene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eventuelt å synes jeg at noen av dere med 20" OZ opera kan selge meg disse for en koselig pris :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få mine med gode dekk til fin pris.

Nye i sommer, 20" OZ Opera Lip med nesten nye 225-30-20 dekk, du må skifte dem i henhold til rulleomkrets på A8.

Følger med 2 nye chrome ringer da 2 felger har fått seg noen små riper.

Jeg legger dem ut for salg i dag for 15 000kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.