#1 Skrevet Januar 7, 2007 Jeg kom tilbake fra ferie og skulle starte bilen(Audi 200) etter 2,5 uke og det var absolutt ikke NOE liv. Etter å fått start på den med hjelp av volvoen så tok jeg meg en tur, men når jeg skulle starte bilen 10 min etterpå igjen var den ikke like død, men ikke så langt unna. Nå står batteriet til lading og har gjort det en hel natt og fremdeles lader den på rundt 2 amp(litt eldre lader fra biltema - den er ikke akkurat kjapp). Fattern ringte da og spurte om det finnes noe greier man kan ta med seg. Når vi var å kjøpte bil for noen måneder sida hadde de en slik boks som de bare kopla på og da var helt fryd og gammen. Noen som vet hva det er? Og hvilken slik boks som er best? Takk på forhånd ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2007 Fattern ringte da og spurte om det finnes noe greier man kan ta med seg. Når vi var å kjøpte bil for noen måneder sida hadde de en slik boks som de bare kopla på og da var helt fryd og gammen. Noen som vet hva det er? Og hvilken slik boks som er best? Takk på forhånd ! Mener du en booster? Tema har en billig som ikke er særlig bra...lang ladetid og kjapp utlading. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2007 Mener du en booster?Tema har en billig som ikke er særlig bra...lang ladetid og kjapp utlading. Det er meget mulig det heter det, jeg har nemlig null peiling på sånt. Noen som vet hvor man får tak i en bra "booster" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2007 Noen som vet om noen av disse duger? Booster BOO Prof 12 volt 1600 A /600 A Century ES3000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2007 Jeg har ikke noe tips til Booster, men det er endel tips om lading i en tråd jeg startet for en drøy uke siden. Et spørsmål om lading av batteri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...