Anbefalte innlegg

hei.

Alt lys i dashbord er borte på bilen min, noe som har peil på om faktisk alle pærene kan ha gått eller om det er noe rele eller sikringer...

Dette gjelder i speedometer og alle målere... litt stusselig å kjøre når det er mørkt..

Mvh Roy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynn å sjekke sikringer! samme skjedde på coupen min,gikk over alle sikringer,og plutselig virka alt igjen..snodig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På cabben røyk plutselig alle utenom én pære i dashen, og konemor ble veldig fornøyd når jeg byttet dem. (Dette er pærene med tynn sokkel, oransje type hos Møller. Ta rødlakkerte hvis de har, ellers kan du bruke klare med neglelakk hvis nødvendig.) Gjelder det ekstrainstrumentene i midtkonsollet også, kan det jo selvfølgelig være en sikring..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki. takk for info.. da får jeg se på saken.. sjekke sikringer først.. minst arbeid.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om du har lys i hanskerom eller skiltlys samtidig du! Samme sikringen nemlig! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. Og hvis disse ryker, er det _ofte_ i overgangen til bakluka.. Elendige kabler som strippes rene for isolasjon funker ikke så lenge om gangen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd men, ligger noen av sikringene til dette lyset under rattstammen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, alle sikringene er i sikringsboksen som du finner under panseret, innunder frontruta på venstre side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.