#1 Skrevet Januar 7, 2007 Som tittel sier, er det mulig og bytte orginal xenon med sånn du får kjøpt løst til ett par tusen? Er det like enkelt og koble opp som på en bil uten xenon orginalt? grunnen til at jeg lurer er fordi begge ballastene er gått på bilen min, orginal xenon. og da blir det strengt tatt billigere og bare kjøpe en ny pakke fra dybvik eller noe.. hvis dette er mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2007 Som tittel sier, er det mulig og bytte orginal xenon med sånn du får kjøpt løst til ett par tusen? Er det like enkelt og koble opp som på en bil uten xenon orginalt? grunnen til at jeg lurer er fordi begge ballastene er gått på bilen min, orginal xenon. og da blir det strengt tatt billigere og bare kjøpe en ny pakke fra dybvik eller noe.. hvis dette er mulig? Regner da med at det er D2S xenonpærer du har fra før, så hvis du skal gå uoriginalt bør du bare sørge for at du får ballaster med denne typen tilkobling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2007 Jeg har D1S pærer orginalt på bilen min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2007 Jeg har D1S pærer orginalt på bilen min.. Javel ja, men såvidt meg bekjent så sitter jo ballasten på pæra på D1S, og da er det jo bare å bytte nye komplette pærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2007 Hmmm.. Jeg har en D2S pære liggende og den har ikke den klumpen under som D1S har, er det ballasten ? Har prøvd og bytte D1S pæra men det blir fortsatt ikke lys.. Det begynte med at pæra blinka som en disco lampe så ble den helt svart. Og som regel når pæra går så skal vel fargen bli rosa eller gul før den dør? Min begynte bare og blinke så slukket den? Noe formening om hva som kan være feil da? hvis ballasten sitter på pæra som du sier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2007 Ingen som vet noe om det jeg skrev over eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2007 Ingen som vet noe om det jeg skrev over eller? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Valeo-D1S-HID-XENON-KIT-SYSTEM-Philips-OEM-AUDI-VOLVO_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ36476QQihZ016QQitemZ260071586505QQrdZ1 Der har du vell som passer din bil. Er jo billigere enn å kjøpe nytt uoriginalt, dette skal passe originalt tror jeg. Ligger masse sånne sett på ebay.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...