#1 Skrevet Januar 7, 2007 Hei! Sentrallåsen min fungerer ikke og da lurer jeg på om noen veit hvilken sikring som hører til sentrallåsen? Klarer ikke å komme fram til det i instruksjonsboka.. Evt. om dere har andre synspunkter på hva det kan være? mvh Dag Aspås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2007 står oversikt på lokket til sikringene i dashen hva de er til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2007 står oversikt på lokket til sikringene i dashen hva de er til.. Har faktisk sett over det som står på lokket og i følge det som står der så har ikke sentrallåsen noe sikring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2007 samma som interiør lyset. er det på passat 88-93 iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2007 OK.. Da ligger feilen en annen plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2007 Hva med den vakum-saken i bagasjerommet. Som sitter like ved høyre baklys. Husker ikke hva den heter jeg, men er vel en slags styreenhet... Har hvertfall vært borti at disse ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2007 Det kan være en mulighet ja.. Har ikke åpnet den å sett på kortet eller hva som er inni der.. skal prøve det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2007 er en slags driver for sentrallåsen. jeg plukka opp en på en golf 3 som var bare småbiter her for ei stund siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...