#1 Skrevet Januar 7, 2007 Det gikk litt fort når jeg demonterte bremserørene på golfen. Nå skal det settes sammen igjen og lurer på hvilke rør som skal inn hvor. Mulig det ikke spiller noen rolle, men spør for sikkerhets skyld! Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2007 Glemte å skrive at dette er en Golf 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2007 om jeg ikke tar helt feil, så er det akkurat som hjula på bilen på sylinderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2007 Ingen som vet noe mer spesifikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2007 Dette kan du få 100% svar på ved å be om en utskrift av tegninga av bremsesystemet fra Familiealbumet hos Møller i Ski. Da får du også oversikt over hvordan rørene er koblet på lasteventilen bak. Sett forfra i motorrommet er det slik: Venstre foran og høyre bak: Trykkbrytere. Høyre foran: Venstre forhjul. Venstre bak: Høyre forhjul. Bakhjulene kobles til de to koblingene på undersida. Jeg husker ikke dette i hodet og ikke gidder jeg å legge meg ned i gurpa for å sjekke dette på min egen bil heller. Men reint logisk er det vel ikke helt på jordet om jeg antar at det fremre uttaket er til venstre bakhjulet og at det bak da er til høyre bakhjul (mtp. hvordan et tokretssystem skal funke). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 9, 2007 Dette kan du få 100% svar på ved å be om en utskrift av tegninga av bremsesystemet fra Familiealbumet hos Møller i Ski. Da får du også oversikt over hvordan rørene er koblet på lasteventilen bak. Sett forfra i motorrommet er det slik: Venstre foran og høyre bak: Trykkbrytere. Høyre foran: Venstre forhjul. Venstre bak: Høyre forhjul. Bakhjulene kobles til de to koblingene på undersida. Jeg husker ikke dette i hodet og ikke gidder jeg å legge meg ned i gurpa for å sjekke dette på min egen bil heller. Men reint logisk er det vel ikke helt på jordet om jeg antar at det fremre uttaket er til venstre bakhjulet og at det bak da er til høyre bakhjul (mtp. hvordan et tokretssystem skal funke). Takk skal du ha nok en gang Andreas! Skal kjøre innom møller å få utskrift i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...