#1 Skrevet Januar 7, 2007 Hei, noen som har tenkt seg på vintertreffet, uke 5, 2-5 februar. Jeg tenker iallefall på å dra en dags tur på lørdag, så morsomt om flere hadde kjørt sammen. Skriv de som har noen tanker om å dra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2007 Æ har lyst til å dra på en dagstur, på lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2007 samme som æ har tenkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2007 Er usikker på om jeg får tid til å dra nedover,men hvis det blir kun dagstur,og noen har plass til meg nedover,så har jeg veldig lyst til å dra en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2007 Har vel alltids plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2007 Jeg er i utlandet 2.-4. Så blir ikke aktuelt før 5. isåfall Edit: kommer tidlig hjem 4. så er mulig da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2007 Skal til funesdalen...på dagstur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2007 Hvis noen drar på formiddagen 4. eller morgen 5. så er det mulig jeg glir med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 11, 2007 Jeg drar Lørdag 3feb.....om morgenen, og hjem igjen på kvelden:) Har sikkert plass til 1 eller 2stk...kommer litt ann på bil valget:p Så hvis noen vil sitte på så , er det bare å si fra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 11, 2007 Jeg drar Lørdag 3feb.....om morgenen, og hjem igjen på kvelden:) Har sikkert plass til 1 eller 2stk...kommer litt ann på bil valget:p Så hvis noen vil sitte på så , er det bare å si fra.... Hei Bård. Får æ sitti på t dæ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 13, 2007 Vi fra Trondheim prøver å dra fra Sluppen sånn rundt 8 på lørdag (baksida av Bunnpris ved mcdonalds, på slutten av omkjøringsveien ved siemens) , så om noen vil henge seg på er dere hjertelig velkommen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 13, 2007 Jeg og en til fra Verdal tenkte kanskje å ta oss en dagstur lørdagen. Kan vi kanskje henge oss på dere Vidar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 13, 2007 Klart, jo flere jo bedre.. Bare dere er på sluppen til 8 så (kart: http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0GTJKQX) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 24, 2007 Er det noen flere som skal til funesdalen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 28, 2007 Jeg og Jan Gunnar, Hans og en kollega av meg kjører i lag i A4`n , Ketil og Fredrick kjører A8 , vi kjører mest trolig på Fredags natta...så er vi der litt tidlig...blir vell å sove litt i bilene når vi har kommet frem.... Flere som henger seg på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 2, 2007 ingen flere som skal ivei?? vi drar i fra levanger rundt kl 24.00 i kveld.....bare å møte opp på gråmyra for samkjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 5, 2007 Det var et veldig bra treff i Funesdalen i helgen:) takk for et fint treff til alle der borte å til alle som ble med på turen:) Mye heftig kjøring å mye pent å se Og hadde ikke Bård hatt ører hadde han smilt helt rundt hode når han kom inn etter å ha sittet på men kan ikke huske å ha sett trådstarter der borte... hmm:rolleye: Ble litt mere spenning enn vi hadde håpet på da.. og action begynnte ca kl 4 om natta: eek : Gleder meg alt til funes treffet neste år! hvis det blir noe da pga diverse ting: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 6, 2007 Enig enig....topp treff!!! masse fine biler, fint vær ,sol, snø ,brøytekanter, is, snøfonger: rock : deilig.... blir garantert funes neste år..... jeg drar uansett: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 6, 2007 Enig enig....topp treff!!! masse fine biler, fint vær ,sol, snø ,brøytekanter, is, snøfonger: rock : deilig.... blir garantert funes neste år..... jeg drar uansett: smil : får håpe det blir noe da.... så ikke dem som bråker så jæveli ødelagger alt: bråk : fint vær vi hadde ja! var jo en kongetur! synd at alle sov i bilen når vi kjørte hjem da!!! utenom meg.. var tungt å holde seg våken.. men men kom hjem:) kongeføre etter veien å da! snø er deili dere: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...