#1 Skrevet Januar 7, 2007 Etter mye venting, så fikk æ endeli nybiln min i dag, å plutseli va d jo kult m vinterføre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2007 Så du endte opp med å kjøpe denne=) Gratulerer, flott flak du har fått deg. Har selv kjørt en slik 2,7tq. Går "helt ok" lissom:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2007 Gratulere, jeg er i Alta lørdag om den ikke går godt nok og/eller girer tregt. Fikser det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2007 Gratulere, jeg er i Alta lørdag om den ikke går godt nok og/eller girer tregt. Fikser det da Skal ikke se bort ifra at du må fikle litt m den etterhvert, men æ har endel andre ting å bruke litt cash på først...Du sku ha vært hær i mårra, så hadde du fådd fixa FH'en i stede, den træng værtfall en litn chip... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2007 Så du endte opp med å kjøpe denne=)Gratulerer, flott flak du har fått deg. Har selv kjørt en slik 2,7tq. Går "helt ok" lissom:P Takk førr d. Joda, den går helt ok Jævli arti etter at man har trøkt inn morroknappen som d står ESP på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2007 PM sendt deg Thorstein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2007 Grattis! Flott bil (iflg bildan), den blir du nok fornøyd me.... Gi lyd når du kommer hjem så kommer æ å tar en titt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2007 Gratulere med ny bil, endelig har du fådd biln med rette motorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2007 Kor e bildan da man... E jo ikkje nåkka arti å bare se et bilde kor d står 2.7T... Men grattis forresten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2007 Var han like god som jeg sa?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2007 Gratulere med ny bil, endelig har du fådd biln med rette motorn D kan man trygt si ja Kor e bildan da man... E jo ikkje nåkka arti å bare se et bilde kor d står 2.7T... Men grattis forresten.. Bildan kommer når æ bare får ti t å være jæmme i mer ann bare et døgn i slængen. Var han like god som jeg sa?? Nei, den va bedre: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 18, 2007 Fikk tadd et par bilda i går, men kamera gikk tom førr strøm men hær nu værtfall dæm æ nådde å ta: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...