#1 Skrevet Januar 7, 2007 Noen her som vet hvor jeg skal skaffe meg slike, vært en del på dubmodder og de er jo overlegent fete og sånne må jeg ha meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2007 du kan jo lage de selv Tar av glasset, maskere reflektrorer og lakke svart.. Det jeg har gjort på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2007 Da må du nesten gi meg en innføring i det, tar meg ikke råd til flere forsøk;) Hvordan får jeg av glasset f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2007 Varmluftspistol og noe som du forsiktig kan løsne glasset fra lykta med, f,eks et stort flatjern, eller en middagskniv etc.. Har gjort dette noen ganger nå uten uhell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2007 Blir spennende.. hva limer der igjen med?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2007 jeg brukte bare det limet som var igjen fra gamle.. var såpass mye rundt mine att jeg kunne bare varme det opp igjen også dytte glasset nedi. Jeg brukte varmluftpistol og en flat skrutrekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2007 takker for kjappe svar:) selv om det blir en stund til dette gjøres tror jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...