#1 Skrevet Januar 7, 2007 Hei har en 80 1990mod med 2.0E motor. Denne har begynt å bruke noe inmari mye olje og en kjempe vanskelig å starte! Noen som vet hva dette er fornoe? om det er dyrt og fikse? på forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2007 toppakkning!? sjekk om du har kjøleveske i oljen , eller olje i kjøleveska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2007 har AKKURAT hatt samme problemet med min bil.. holder på å fikse nå om dagene.. blien ble litt treigere å starte, brukte hinsides med olje etc etc.. vel.. jeg fant mesteparten av min olje igjen i kjølesystemet .. men kan jo også være oljelekasje eller dårlige ventiltettninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2007 har funnet ut hva det er på min. måtte bytte dyser. den lille fjera inni dysa er slapp så bensin siver inn i sylinder når den står over natten. så når jeg skulle starte da så var sylinder full av bensin. det ble jo da kjempe kompresjon for å presse ut bensinen og pluggen var våt av bensin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...