#1 Skrevet Januar 8, 2007 Jeg sliter med at bilen kutter tenning eller noe. Bilen starter lett, men når jeg har begynt å kjøre, virker det som om at den kutter tenninga, og turtelleren synker til 0, selv om jeg kanskje har 3000rpm. Om jeg kjører med gass, kan det virke som om at jeg må slippe gassen, og så trø den inn igjenn før bilen vil gå videre. Jeg hører også et rele i hjærna som klikker. En kompiss har hatt mye samme problemet sier han, men han er ikke sikker på om relet slo inn og ut i bilen hans. Da var det i hværtfal startsperra som fucka seg. Men jeg er ikke sikker på om jeg har startsperre i det heletatt. For meg virker det som om det er TPS`n de skulle være noe galt med, men at det skulle gjøre slikt utslag fatter jeg ikke. Jeg tror bilen er en 95mod, men i vognkortet står 94 tror jeg. eieren før meg sa det var 95mod pga av orginal rattet. ALLE TIPS MOTAS MED STOR TAKK!! Hadde vært gull å fått den til å gå, da jeg skal mappe og bremse bilen TORSDAG i trondheim, som ligger over 60 mil unna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2007 Coil(er)..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2007 Jeg tror bilen er en 95mod, men i vognkortet står 94 tror jeg. eieren før meg sa det var 95mod pga av orginal rattet. Bilen er 95-modell ifølge rammenummeret (f.eks Mekonomen oppgir rammenummer, og tegn nr 10=S, som betyr 1995), så det stemmer nok bra.. Det som står i vognkortet er bare førstegangs registrering, og går ikke på hvilken årsmodell bilen din er. Fellesferien i produksjonslandene blir som regel brukt til omstilling av maskinene til nye biler/utgaver, derfor blir 1995-modellene produsert fra august (ca, eller senere) 1994.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2007 Torbjørn: Det kan være coilene for alt jeg vet. Har montert høyeffekts coiler, kanskje jeg skulle prøve de orginale igjenn. Anders: Takker:) det var det jeg hadde en liten anelse om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2007 Jupp, det var coilene som lagde krøll! Da er den saken oppklart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...